شناسهٔ خبر: 55562176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاحیه مسابقات جایزه بزرگ بسیج سپاه ثارالله استان کرمان؛

حضرت ابوالفضل علیه السلام ذوب در ولایت بود

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حضرت ابوالفضل علیه السلام ذوب در ولایت و امام حسین علیه السلام بود و در این راه جان خود را فدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، سرهنگ علی اسدی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاحیه مسابقات جایزه بزرگ بسیج سپاه ثارالله استان کرمان یادبود بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه السلام اظهار کرد : واقعه تلخ عاشورا باعث زنده نگهداشته شدن اسلام در همه تاریخ شد.

حضرت ابوالفضل علیه السلام ذوب در ولایت بود

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان  افزود :همه ورزشکاران باید حضرت ابوالفضل علیه السلام را در اطاعت و تبعیت از ولایت و امام زمان خویش الگوی خود قرار دهند.

این مقام مسئول ادامه داد:  حضرت ابوالفضل علیه السلام ذوب در ولایت و امام حسین علیه السلام بود  و در این راه جان خود را فدا کرد.

وی  گفت: هزینه کردن در بحث ورزش سرمایه‌گذاری است و از خیلی از مسائل و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در آینده پیشگیری می‌کند به همین دلیل توجه ویژه‌ای در این حوزه لازم است.

 

حضرت ابوالفضل علیه السلام ذوب در ولایت بود

سرهنگ ‌محمد ابوطالبی در ادامه این آیین گفت: توفیقی نصیبم شد تا در ایام شهادت امام حسین علیه السلام و یاران ایشان در استان کرمان زادگاه شهید سلیمانی سیدالشهدا جبهه مقاومت حضور داشته باشم.

وی با بیان تصریح کرد:  دنیا در وجود شهید حاج قاسم سلیمانی ذوب بود و شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود،  ما هم  اگر ذوب در ولایت باشیم خیلی از مشکلات پیش نمی‌آید.

نایب رئیس و دبیر هیئت کاراته بسیج کشور ادامه داد: اگر ذوب در ولایت و ولایت شناسی وجود داشت هیچ وقت واقعه کربلا اتفاق نمی‌افتادت: شهید حججی از ورزشکاران رشته کاراته بود که شجاعانه و با صلابت مقابل داعش ایستاد و به شهادت رسید.

ابوطالبی با بیان در دوران شیوع ویروس کرونا هم فعالیت‌های ما متوقف نشد، خاطرنشان کرد: در این ایام برگزاری مسابقات مجازی کاراته و برگزاری دوره‌های داروی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشتیم.

حضرت ابوالفضل علیه السلام ذوب در ولایت بود

 

 

 

احسان رستگاری نژاد رئیس هیئت کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: صبح امروز میزبان مسابقات جایزه بزرگ یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان در سالن فجر کرمان   با حضور دبیر هیئت کاراته کشور ، معاون اجرایی سپاه ثارالله ، معاونت بازرسی سپاه استان و مسئول تربیت بدنی سپاه ثارالله هستیم

 رئیس هیئت کاراته بسیج سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور 28 تیم از سراسر استان در 4 رده سنی مسابقات در حال برگزاری است

 

نظر شما