شناسهٔ خبر: 55557985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان تاکید کرد:

آماده‌باش راهداران در محورهای غرب و جنوب غرب استان اصفهان

ریحانه سجادی ریحانه سجادی

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان با اشاره به باز بودن راه‌های استان بعد از بارش‌های شب گذشته، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی از بعدازظهر امروز تا فردا برای شهرستان‌های غرب و جنوب غرب استان همچون دهافان، لنجان، فلاورجان، نجف آباد، تیران، فریدن و فریدونشهر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

مریم تاکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت راه‌های استان بعد از بارش‌های شدید شب گذشته، اظهار کرد: عصر و شب گذشته شاهد بارش‌های خوبی در سمت غرب و جنوب استان داشتیم، اما با تلاش راهداران تمام راه‌های اصفهان باز است.

وی با بیان اینکه هیچ مورد محدودیت تردد در راه‌های استان نداریم، گفت: البته از بعد ازظهر و عصر امروز پنجشنبه، احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان با توجه به احتمال وقوع سیل به مردم توصیه کرد که در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی اصلاً توقف نداشته باشند.

وی تاکید کرد: در این شرایط همکاران راهداری به‌صورت ۲۴ ساعته در آماده باش هستند و مردم در صورت بروز مشکل در راه‌ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.

تاکی گفت: از بعدازظهر امروز تا فردا برای شهرستان‌های غرب و جنوب غرب استان همچون دهاقان، لنجان، فلاورجان، نجف آباد، تیران، فریدن و فریدونشهر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما