شناسهٔ خبر: 55557900 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ناصحی مقدم رئیس شورای شهر زنجان شد

در سومین جلسه انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر زنجان با توافق ۲ طیف بر سر تقسیم عناوین و سِمت ها، ترکیب هیات رییسه جدید مشخص شد.

صاحب‌خبر -

در  سومین جلسه انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر زنجان که عصر روز چهارشنبه برگزار شد، برای هر یک از عناوین رییس شورا، نایب رییس، منشی اول و منشی دوم، یک کاندیدا اعلام نامزدی کردند که در نهایت مجید ناصحی مقدم با ۹ رأی به عنوان رییس، حجت الاسلام کاظم مجتهدی با ۹ رأی به عنوان نایب رییس، سعید نجفی با ۷ رأی به عنوان منشی اول و مهدی طالب با ۹ رأی به عنوان منشی دوم برای سال دوم شورای اسلامی شهر زنجان انتخاب شدند.

گفتنی است هفته گذشته ۲ جلسه متوالی انتخابات هیات رییسه شورای شهر زنجان به دلیل عدم حضور و نیز ترک جلسه چهار عضو (موسوم به طیف آبادگران) از حدنصاب افتاد و رسمیت خود را از دست داد.

آبادگران در مقابل اکثریت ۵ نفره گروه «ما بر این باوریم» خواستار به دست آوردن عنوان نایب رییس و منشی اول شورا بودند، ولی در جلسه امروز برای منشی اول فردی از آبادگران اعلام نامزدی نکرد.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان در این جلسه در سخنانی به ضرورت تعامل و همبستگی در شورا تاکید کرد و گفت: هر آنچه طی یک سال گذشته در شهر اجرا شده و موجب موفقیت مدیریت شهری شده، مرهون تلاش و مجاهدت‌های صادقانه در یک فضای تعامل و همبستگی بوده است.

خلجی افزود: امیدوارم این فضای تعامل در شورای شهر زنجان استمرار داشته باشد و مثل گذشته، مردم از ماحصل آن بهره‌مند شوند.

رئیس پیش شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه باب تعامل و گفتگو باز است و ما باید دنبال حل مشکلات شهر و شهروندان باشیم، گفت: مردم از ما وفاق و همدلی می‌خواهند و ما طی یک سال گذشته این همدلی را در قالب مصوبات شورا برای بهبود امور شهر نشان دادیم.

مرادلو افزود: اختلاف نظر امری طبیعی است و باید کل را ببینیم، با صحبت‌هایی که پیش از جلسه بین اعضا شد، تصمیم بر این شد که همه اعضا با قوت و با هیات رییسه‌ای توانمند، مسیر خدمت به مردم را با قوت ادمه دهیم.

نظر شما