شناسهٔ خبر: 55557850 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همدلی خبرنگاران با سازمان منطقه آزاد کیش برای حل مشکلات

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: خبرنگاران با همدلی و ارائه راهکار‌های مختلف می‌توانند برای حل مشکلات جزیره کیش راهگشا باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، ياسر شاه پیری در نشست تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه كيش همبستگی بیشتر رسانه‌ها با مسئولان منطقه آزاد کیش را موجب انسجام و پیشبرد امور جزیره کیش برشمرد.

وي گفت: معاونت فرهنگی واجتماعی منطقه آزاد كيش در نظر دارد با اجرای آموزش شهروندي، آموزش و فرهنگ رانندگی و ارتقاء فرهنگ کتابخوانی براي ارتقای فرهنگ جزیره کیش گام بردارد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، آموزش را جزو اولویت‌های کار خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران براي پيشرفت در حوزه اطلاع رساني بايستي به شيوه هاي جديد اطلاع رسانی مجهز شوند و معاونت فرهنگی اجتماعي در امر آموزش به خبرنگاران کمک می‌کند.

ياسر شاه پيري برگزاري برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای اصحاب رسانه و مطبوعات را لازم و ضروری برشمرد و گفت: شركت در امور فرهنگي و ورزشي مي تواند به كاهش استرس و ایجاد روحیه امید و تلاش در خبرنگاران موثر باشد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه نيز در اين نشست با بيان دغدغه ها و مشكلات خود خواستار انسجام بخشی و كمك براي رفع مشكلات اين قشر در حوزه هاي مختلف شدند.

نظر شما