شناسهٔ خبر: 55557628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اولویت‌دهی به انبوه‌سازان و پیمانکاران بومی در طرح نهضت ملی مسکن

استاندار سمنان از استفاده از پیمانکاران بومی در ساخت واحدهای ‌مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمدرضا هاشمی 20 مردادماه بااعلام این خبر اظهار کرد: اولویت اجرای ساخت‌ واحد های‌مسکونی در نهضت ملی مسکن، با پیمانکاران و انبوه سازان بومی‌ است ولیکن‌ در صورت نیاز از سایر پیمانکاران نیز استفاده خواهد شد.

وی به اهمیت احداث واحدهای مسکونی در مناطق روستایی پرداخت و افزود: سهمیه تعهد ساخت واحد مسکونی ویژه بنیاد مسکن، قرارگاه‌ امام‌حسن مجتبی(ع)، بسیج و ستاد اجرایی فرامین‌امام(ره) در استان با قید فوریت مشخص شود.

استاندار سمنان از برنامه‌ریزی برای سرعت دهی به فرآیند ثبت نام و احداث واحدهای مسکونی خبر داد و تصریح کرد: باید تلاش‌ها به گونه ای باشد تا اقدامات برای مردم به صورت ملموس قابل مشاهده باشد.

هاشمی تاکید کرد: اجرای ساخت واحدهای مسکونی در زمین‌هایی که آماده سازی های لازم و فراهم کردن خدمات اولیه صورت گرفته، با قید فوریت آغاز شود.

استاندار سمنان از مسوولان ذی‌ربط خواست: اطلاع رسانی‌ لازم‌ برای دعوت از متقاضیان واجد شرایط برای تکمیل ثبت‌نام و شروع هرچه سریعتر روند اجرایی عملیات‌ احداث واحدهای طرح‌ نهضت‌ ملی مسکن در دستور کار باشد.

وی گفت: می توان از ظرفیت سازمان‌های مردم‌ نهاد استان برای تسریع در امور مرتبط با دعوت متقاضیان واجد شرایط و عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استفاده کرد.

انتهای پیام

نظر شما