شناسهٔ خبر: 55553601 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار تهران مطرح کرد

حمایت قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر

استاندار تهران بر لزوم حمایت قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه تهران و با حضور محسن منصوری استاندار تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

منصوری گفت: در ابتدا گزارش عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و همچنین اجرای دستورالعمل و قواعد دستگاه‌های اجرایی در این حوزه ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه امربه معروف و نهی از منکر باید کار را ابتدا از خود دستگاه‌ها آغاز کنیم، افزود: مصمم هستیم این کار در درون دستگاه‌ها اجرایی شود، بر همین اساس گزارشی از اصلاح فرایند‌های داخلی دستگاه‌های اجرایی ارائه شد.

استاندار تهران عنوان کرد: گزارشی از اماکنی همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که در شهر تهران ساختارشکنی می‌کنند، ارائه شد که ارتباط آن‌ها با شبکه‌های معاند و بیگانه رصد شده و برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد.

منصوری سپس گفت: مسئله حمایت قضایی از عامران به معروف و ناهیان از منکر نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا بتوانیم از عامران به معروف حمایت کنیم و در ماه‌های اخیر نیز موردی وجود نداشته که این حمایت‌ها انجام نشده باشد و اطمینان می‌دهیم حمایت از متولیان این موضوع انجام خواهد شد.

نظر شما