شناسهٔ خبر: 55551750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نکونام: برای بهترین عملکردمان می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای قهرمانی می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در این فصل داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری امروز که در باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برای حضور در فصل جدید کشور ۳ اردو برای تیم در نظر گرفتیم که متأسفانه در شروع کار با مشکلاتی مواجه بودیم و تمام بازیکنان‌مان از روز اول در اختیار نداشتیم. در فوتبال ایران نقل و انتقالات شرایط سختی دارد و با نقل و انتقالات فوتبال دنیا متفاوت است.

وی با قدردانی از مسئولان باشگاه افزود: سعی کردیم شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنیم و به نظرم کار خوب پیش رفت اما دژاگه، کولیبالی، غفوری و پاتوسی دیر به تیم اضافه شدند که شاید همین دیر اضافه شدن روی عملکرد ما در چند هفته ابتدایی تأثیرگذار باشد. البته برای لیگ پیش ۲ برنامه در نظر دارم؛ یک برنامه برای شش هفته ابتدایی و یک برنامه نیز تا پایان نیم فصل اول.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنانی که نیاز داشتیم را جذب کردیم و من بی‌برنامه پیش نرفتم. سعی می‌کنم کسانی که به کار تیم می آیند جذب کنم. بازیکنان مدنظرم اگر کارایی لازم را نداشته باشند در نیم فصل مجدد بازیکن جدید می گیریم. در ۲ سال گذشته مشکل ما بسته بودن پنجره بود که نتوانستیم خون تازه ای به تیم فولاد تزریق کنیم و همین کار را سخت کرد. البته در نیم فصل دوم فصل گذشته که پنجره باز شد، بهترین نفرات را جذب کردیم ولی بازیکن گیری در چنین شرایطی سخت بود.

وی افزود: امسال هم یارگیری ما خوب بود اما متأسفانه فرشید اسماعیلی را از دست دادیم و ضربه بسیار سنگینی خوردیم. همچنین رضاوند را هم در اختیار نداریم و به دنبال جایگزین هستیم. در مجموع از نظر تیم اصلی و تیم ذخیره، کامل هستیم و هر بازیکنی که بهترین عملکرد را داشته باشد، بازی می کند.

نکونام عنوان کرد: تا وقتی در باشگاه فولاد هستم باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و شرایط ایده آلی را برای هواداران رقم بزنیم. قهرمانی آرزوی همه است و ما می جنگیم که بهترین عملکرد را نشان دهیم. اما در فوتبال نتایج در شرایط مختلف تغییر می کند و در چنین وضعیتی هیچ مربی عاقلی قول نمی دهد اما قول می دهم تمام تلاشمان را کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نکونام در خصوص اینکه می‌گویند بهترین بازیکنان را جذب کرده است، گفت: در این فوتبال عنوان کردن چنین حرفایی برای زدن یک تیم راحت ترین کار است. در حالی این موضوع گفته می شود که فولاد مقابل چهار تیم حداقل کاری انجام نداده است و ما پولی نداریم که ۲۵۰ هزار دلار برای رضایتنامه یک بازیکن بدهیم و این شرایط در حالی است که تیم های دیگر دو سال یارگیری کرده اند ولی ما چنین شرایطی نداشتیم و اکنون هم شاید فقط با یکی دو بازیکن تیم های دیگر بتوانیم رقابت کنیم. 

وی ادامه داد: ما بازیکن ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلاری در فولاد نداریم و تأکید می کنم می جنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. اگر می خواهیم مدعی باشیم همه باید حمایت کنند که خدشه ای به تیم فولاد وارد نشود. هواداران باید کنار تیم باشند و کمک کنند. فولاد واقعاً باشگاه بزرگ و حرفه ای است و نیاز داریم همه کنار هم باشیم. دو تیم پایتخت در ایران طرفداران بسیاری دارند اما ما باید به فکر استان و تیم فولاد باشیم تا به موفقیت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما