شناسهٔ خبر: 55550470 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دلیل صدای بلند در پالایشگاه اصفهان مشخص شد/ ممکن است سر و صدا تا ۲ روز ادامه داشته باشد

معاون پالایشگاه اصفهان گفت: در حال حاضر در حال فلش کردن لوله‌ها هستیم که عمدتاً تمام شده، البته احتمال می‌رود در دو روز آینده این صداها را داشته باشیم، اما کاملاً تحت کنترل است و همه این‌ها مربوط به راه‌اندازی واحدهای بخش جنوبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته تعدادی از مردم نسبت به سر و صدای ایجاد شده در پالایشگاه اصفهان اظهار نگرانی کردند و این موضوع موجب ایجاد مزاحمت برای آن‌ها شد. باتوجه به پیگیری‌های خبرنگار ایمنا مشخص شد که سر و صداهای ایجاد شده در پالایشگاه اصفهان به دلیل پاک سازی مسیرها از آلایندگی برای راه‌اندازی و بهره برداری از واحدهای عملیاتی جدید است و خطری مردم حوالی پالایشگاه را تهدید نمی‌کند و گویا تا یکی دو روز آینده این سر و صداها ادامه دارد.

در این خصوص اصغر صابری، معاون پالایشگاه اصفهان با اشاره به ایجاد صداهای بلند در پالایشگاه اظهار کرد: وقتی می‌خواهیم واحدهای عملیاتی را راه‌اندازی کنیم برای اینکه مسیرها را از آلایندگی پاک کنیم، مجبور هستیم داخل آن‌ها بخار بزنیم و زنگارها و مواد زائد داخل لوله‌ها را با فشار زیاد تمیز کنیم و به اصطلاح به آن فلش کردن لوله‌ها می‌گویند و در حال حاضر در حال فلش کردن لوله‌ها هستیم که عمدتاً تمام شده، البته احتمال می‌رود در دو روز آینده این صداها را داشته باشیم، اما کاملاً تحت کنترل است و همه این‌ها مربوط به راه‌اندازی واحدهای بخش جنوبی است.

وی با عذرخواهی از مردم به خاطر سر و صدای ایجاد شده، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این واحد ملی، وضع گازوئیل کل پالایشگاه اصفهان و نیمی از کشور بهتر و مطابق با استانداردهای جهانی می‌شود، تمام این اتفاقات مثبت و تحت کنترل است و عوائد آن شامل حال همه مردم اصفهان می‌شود.

نظر شما