شناسهٔ خبر: 55548596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده دزفول عنوان کرد:

ضرورت فرهنگسازی صرفه‌جویی در مصرف اب و برق توسط صدا و سیما و رسانه‌ها

آوایی با بیان اینکه صرفه‌جویی در مصرف آب و برق باید از ادارات و وزارتخانه‌ها شروع شود گفت: ضروری است صدا و سیما و رسانه ها برنامه هایی در راستای فرهنگ سازی در مصرف آب و برق را در دستور کار خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سیداحمد آوایی» امروز (چهارشنبه ۱۹ مرداد) در آیین بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای کهنک در بخش چغامیش که با حضور مدیرعامل آبفای خوزستان، جمعی از مسئولان محلی و ساکنان منطقه در مسجد روستای کهنک برگزار شد، با اشاره به مصرف بی رویه آب و برق در کشور اظهار کرد: متاسفانه در وزارتخانه ها و ادارات اسراف به وفور دیده می شود لذا ضروری است فرهنگ سازی و صرفه جویی از دولت شروع شود ضمن اینکه لازم است صدا و سیما و رسانه ها نیز برنامه هایی در راستای فرهنگ سازی در مصرف آب و برق را در دستور کار خود قرار دهند.

 

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست افزود: مسئولان باید به جای پرداختن به مستحبات به خدمت گزاری به مردم بپردازند.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه مدیران در زمینه تسریع در افتتاح پروژه ها تصریح کرد: مسئولان از انجام اقدامات تشریفاتی به ویژه در آیین های افتتاحیه خودداری کنند؛ اقدامات و خدمات رسانی ها باید بدون سر و صدا و با صرفه جویی در هزینه ها انجام شود.

 

آوایی با بیان اینکه کار باید به کاردان سپرده شود اضافه کرد: اگر از همان ابتدای انقلاب به این مهم توجه می شد اکنون بسیاری از مشکلات کشور وجود نداشت.

 

وی بیان کرد: همبستگی هایی که در ایام خاص سال همچون روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در بین مسئولان دیده می شود باید در تمام ایام سال وجود داشته باشد چرا که اساسی ترین راه حل برون رفت از مشکلات کشور همبستگی و اتحاد در بین مسئولان است.

 

بخشدار چغامیش نیز با قدردانی از پیگیری های مدیرعامل آبفای خوزستان و مجموعه آبفا منطقه دزفول در راستای رفع مشکلات آب و فاضلاب بخش چغامیش عنوان کرد: بسیاری از ساکنان روستای کهنک طی سال های اخیر به دلیل مشکلات و کمبودها اقدام به مهاجرت کردند که امیدوار هستیم اقدامات صورت گرفته در این منطقه به ویژه در حوزه آب و فاضلاب منجر به بازگشت ساکنان این روستا شود.

 

پایان پیام/589

نظر شما