شناسهٔ خبر: 55540622 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیام تسلیت بسیج مداحان و بنیادحفظ آثار دفاع مقدس به سردار سلیمانی

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی و رئیس بنیادحفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس، در پی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیت صادر کردند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی و رئیس بنیادحفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس، در پی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیت صادر کردند.

در متن پیام یوسف ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی آمده است:

برادر بزرگوار سردار سرتیپ پاسدار سلیمانی
ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین

خبر درگذشت پدر بزرگوارتان حاج ابوالقاسم سلیمانی همزمان با عاشورای حسینی موجب تاثر و تالم شد. تلاش و مجاهدت پدران این سرزمین در تربیت و به ثمر نشاندن فرزندان مومن و شجاعی که عمر خود را در راه خدمت به انقلاب و اسلام عزیز صرف کرده‌اند، ستودنی و بی‌بدیل است و بی شک این پدران سهم بزرگی در پاسداشت انقلاب، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تربیت نسل مجاهد و انقلابی دارند که بایستی به نوبه خود مورد تعظیم و تکریم قرار گیرد.

مصیبت وارده را به جنابعالی و بیت معزز ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی، حشر با سید‌‌ و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر و توفیق مسئلت دارم.

در متن پیام تسلیت بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز آمده است:

 برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

با احترام درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج ابوالقاسم سلیمانی در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) موجب تاثر و تالم خاطر گردید. بی‌شک فراق و از دست دادن پدری که عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) سپری کرده و فرزندی ولایی، بسیجی، برومند و میراث‌دار سال‌های حماسه و جهاد همچون حضرتعالی تربیت کرده و به یادگار گذاشته، جانکاه و طاقت‌فرساست.

 اینجانب ضمن عرض تسلیت به شما برادر گرامی و بیت محترم آن فقید سعید، امیدوارم خداوند رحمان و رحیم پاداش حسنات آن پدر ارجمند را با فضل و رحمت واسعه خویش عنایت فرماید و آن عزیز سفر کرده را با حضرت امام حسین(علیه السلام) و شهدای کربلا محشور و به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل عطا کند.

انتهای پیام/

نظر شما