شناسهٔ خبر: 55516313 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

درخواست بیش از 60 حزب عربی برای محکومیت حمله اسرائیل به غزه

بیش از 60 حزب و جریان سیاسی عربی امروز، 17 مردادماه، محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از سوی جامعه بین‌الملل را خواستار شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، بیش از 60 حزب و جریان سیاسی عربی امروز، 17 مردادماه، اعلام کردند که جامعه بین‌الملل باید جسارت داشته باشد و با حملات رژیم صهیونیستی مقابله و آن را محکوم کند و اجازه ندهد این رژیم خود را فراتر از قوانین بین‌الملل تصور کند و گمان کند که نباید مورد بازخواست و مجازات قرار گیرد.

این احزاب و جریان‌ها با امضای بیانیه‌ای مشترک عنوان کردند که با نگرانی زیادی اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت بی‌دفاع فلسطین را در نوار غزه، قدس و کرانه باختری که به شهادت و زخمی شدن صدها نفر از جمله ده‌ها زن و کودک و فرد سالخورده انجامیده، دنبال می‌کنند.

آن‌ها بیان کردند که ادامه محاصره و حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اوضاع غزه را به مراتب نسبت به گذشته وخیم‌تر کرده است.

در این بیانیه از جامعه بین‌الملل خواسته شده از ملت فلسطین به منظور پایان اشغالگری و تشکیل کشور مستقل خویش به پایتختی قدس شریف حمایت کند.

این احزاب و جریان‌های سیاسی عربی بار دیگر بر حمایت از حق ملت فلسطین در مقابله با تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر تاکید کردند.




انتهای پیام

نظر شما