شناسهٔ خبر: 55513922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی عاشورای ۱۴۴۴ هجری قمری

ایستادن در کنار آمریکا، حمایت از جبهه ابن زیاد و شمر است

دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی روز عاشورا، نهضت امام‌حسین (ع) را مبارزه با کودتا علیه دین خواند و نسبت به ایستادن در جبهه باطل هشدار داد.

صاحب‌خبر -

 

عبدالملک بدرالدین حوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود درباره واقعه کربلا گفت: «امام حسین (ع) امتداد اسلام اصیل و رسول خداست و در راه استقرار امت و نجات آن از دست دشمنان تلاش کرد. انقلاب امام حسین برای مقابله با کودتای اموی علیه دین به وجود آمد».

به گزارش المسیره، دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی روز عاشورا ۱۴۴۴ هجری قمری گفت: «حکومت یزید تهدیدی برای ملت بود، زیرا حرمت مدینه و مکه را زیر پا گذاشت و کعبه را به آتش کشید و حرمت هیچ یک از مقدسات مسلمانان را نگه نداشت. [امروز هم] آمریکا و اسرائیل امتداد رویکرد یزید هستند و هرکس در کنار آن‌ها بایستد و برای آن‌ها کار کند، مانند ابن زیاد و شمر است».

آمریکا و «اسرائیل» استقلال یمن را نمی‌پذیرند

دبیرکل انصارالله یمن در خصوص دشمنی غرب با یمن گفت: دشمنان ما به دنبال تحقیر ما هستند و می‌خواهند ما را تحت سلطه خود درآورند. می‌خواهند ما را به بردگی بگیرند و بر ما مسلط شوند. آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با اینکه ملت ما مستقل است مشکل دارند.

بی‌دینی، نقشه غرب برای از میان بردن استقلال مردم

بدرالدین حوثی نسبت به خطرات بی‌دینی در جامعه هشدار داد و گفت: منشأ خطر یزیدیان معاصر، آمریکا، «اسرائیل» و عوامل آن‌ها هستند. باید در مبارزه با بی عدالتی مثل امام حسین عمل کنیم. دشمنان ملت در صدد تخریب مفاهیم دینی هستند تا ملت را به اشتباه بیندازند و دیگر مانعی برای تسلط بر مردم وجود نداشته باشد.

آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها می خواهند ملت را در همه ابعاد زندگی از حقیقت منحرف کنند. جریان آمریکایی-اسرائیلی یک جریان شیطانی است که جامعه بشری را که در راس آنها جامعه اسلامی است،  هدف قرار می‌دهد.

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛ توطئه دشمن است

دبیرکل انصارالله درباره عادی سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی گفت: بخش بزرگی از توطئه‌های دشمنان با هدف نفوذ به ملت صورت می‌گیرد. دشمنان ملت به دنبال «عادی سازی» در سطح برنامه‌های درسی و گفتمان دینی هستند. اجازه دادن به یهودیان برای رسیدن به مکه و مدینه، نقض بسیار جدی مقدسات اسلام است. نقض حریم کعبه یکی از مراحل عادی سازی است و همه این مراحل در اسلام حرام بوده و توهین به ملت است. دشمنان در طرحی پیش می‌روند که شامل جنبه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و سیاسی است و به یک برنامه جامع اقدام برای هدف قرار دادن ملت تبدیل شده است.

نظر شما