شناسهٔ خبر: 55509811 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هشدار سرایا القدس به صهیونیست‌ها درباره ارتکاب هرگونه حماقت

سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین خطاب به صهیونیست‌ها هشدار داد: اگر بازگردید، ما هم بازخواهیم گشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی تاکید کرد که مبارزان مقاومت در نبرد اخیر لرزه بر اندام شهرک نشینان و سران رژیم صهیونیستی انداختند.

«ابوحمزه » در سخنانی عنوان کرد که سرایا القدس به جهاد و مبارزه با دشمن صهیونیستی در هر زمان و مکانی که لازم باشد، ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد که سرایا القدس بدون خستگی و عقب گرد به نبرد بی وقفه خود با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهد و خون رهبران و مبارزان این گروهان ها عامل و انگیزه ای برای ادامه این راه مبارک خواهد بود.

سخنگوی گردان‌های قدس گفت که ما 7 روز در حالت آماده باش بودیم و از طریق عملیات «وحدت میادین» و تقدیم شهدایی همچون «تیسیر الجعبری، خالد منصور» و دیگر مجاهدان قهرمان فلسطینی، عزت و کرامت و حق ملت فلسطین در برخورداری از آزادی را ثابت کردیم.

ابو حمزه افزود که دشمن صهیونیستی در 4 روز از 7 روز گذشته همراه با میلیون ها شهرک نشین صهیونیست از ترس تهدیدات مقاومت یکسره در حالت آماده باش بود.

وی تصریح کرد: از اولین لحظاتی که مجاهدانمان را برای پاسخ به جنایت حمله به جنین و اسارت شیخ بسام السعدی به حالت آماده باش درآوردیم طرف های واسطه بلافاصله وارد عمل شده و از ما خواستند که از حمایت از عزت و کرامت فلسطینیان و اسرای قهرمان فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زدند، دست بکشیم.

ابوحمزه تاکید کرد که ما عهد بسته ایم که همچون دژی از ملت فلسطین حمایت کنیم و بر معادله «اگر بازگردید، ما هم بازخواهیم گشت» پایبند خواهیم بود.

بازگشایی گذرگاه «بیت حانون»

شبکه المنار گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی گذرگاه «بیت حانون» را ساعت 9 صبح باز کردند و امکان تردد تا ساعت سه عصر خواهد بود و ساعت هفت باید به غزه بازگردند.

همچنین صبح امروز سوخت برای نیروگاه برق غزه از طریق گذرگاه «ابوسالم» در جنوب غزه وارد شد و این پس از چند وقفه به علت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه بود.

همزمان «غسان علیان» هماهنگ کننده رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی ازگشوده شدن گذرگاه‌ها از ساعت 9 صبح امروز دوشنبه به دنبال آتش بس نیمه شب گذشته خبر داد.

یادآور می‌شود که بعد از 3 روز تنش و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در ساعات پایانی روز یکشنبه (7 اوت) آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی وارد فاز اجرایی شد.

اعلام توافق آتش بس به سبب ادامه حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به غزه و به خاک و خون کشیدن تعدادی از کودکان فلسطینی چند بار به تعویق افتاد.

در نهایت این توافق همانگونه که مصری ها اعلام کرده بودند، از ساعت 11:30 به وقت فلسطین وارد مرحله اجرا شد.

طی 3 روز جنگ و حملات وحشیانه جنگنده های اسرائیلی به غزه 41 فلسطینی از جمله 15 کودک و 4 زن به شهادت رسیده و بیش از 320 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

قربانیان اصلی حملات دشمن صهیونیستی به غزه کودکان و زنان بودند.

جنگنده های اسرائیلی در این 3 روز بارها ساختمان های مسکونی را بمباران کردند و دست به کشتارهای وحشیانه ای زدند.

در این درگیری ها «تیسیر الجعبری و خالد منصور» دو فرمانده ارشد سرایاالقدس شاخه نظامی جهاد اسلامی هم به شهادت رسیدند.

در طرف مقابل، مقاومت فلسطین از همان لحظات اولیه آغاز جنگ حملات راکتی و موشکی به اراضی اشغالی را آغاز کرد.

مقاومت فلسطین در این 3 روز بیش از 1000 موشک و راکت روانه اراضی اشغالی کرد و تمامی شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه و بسیاری از شهرک‌های صهیونیست نشین در مرکز فلسطین اشغالی را به لرزه درآورد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما