شناسهٔ خبر: 55505369 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا

فرمانده میدانی جهاد اسلامی شهادت تمام فرماندهان مقاومت را رد کرد

 تهران-ایرنا- یکی از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر شهادت تمام فرماندهان این جنبش و گردان‌های قدس را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یک "فرمانده جهاد اسلامی" به ایرنا گفت که رودخانه جهاد اسلامی برای خدمت به فلسطین هرگز خشک نخواهد شد و همچنان گردان های القدس و نیروهای آنها دژهای صهیونیست‌ها را درهم می کوبند.

همچنین ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران یکشنبه شب با دروغ خواندن ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر به شهادت رساندن تمام فرماندهان میدانی این جنبش تصریح کرد: اگر ادعای تل آویو درست بود، ما شاهد این حجم از شلیک موشک‌های مقاومت به سوی شهرک‌نشین های صهیونیستی نبودیم.

در ادامه حملات وحشیانه رژیم صهونیستی به غزه، مقامات امور بهداشت و درمان غزه اعلام کردند شماره شهدا به ۴۱ نفر افزایش یافته که ۱۵ نفر از شهدا کودکان هستند. همچنین تا کنون ۳۱۱ نفر از ساکنان غزه مجروح شده اند.این رزمنده میدانی مقاومت تصریح کرد: نیروهای جهاد اسلامی در طول زمان و از زمان تاسیس آن هرگز از دادن خون فرماندهان و سربازانش به فلسطین دریغ نکرده اند.

وی ادامه داد: جهاد اسلامی همواره فرماندهان خود را در مقدمه صف شهدا برای دفاع از مظلومیت ملت فلسطین و مقدس بودن آرمان آن تقدیم کرده است.

این نیروی میدانی جنبش جهاد اسلامی اظهار کرد: همیشه اینگونه بوده که رژیم اشغالگر و فرماندهان شکست‌خورده خود در برابر ملت صهیونیست خود بر طبل پیروزی میکوبند و بازارگرمی می‌کنند که در واقع این موضوع نتیجه شکست آنان در شکستن هیبت مقاومت و بازدارندگی آن است.

وی گفت: به امید خداوند و یاری خدا و با پایداری و استقامت مجاهدان در میدان جنگ و با یاری و کمک مردم مقاوم فلسطین و استوار و پشتیبانی متحدان مقاومت، ما پیروز خواهیم  و صهیونیست‌ها به مانند همیشه سرافکنده خواهند شد.

وی افزود: میدان جنگ شکننده بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد و این رژیم خیال باطل دارد که با ترور فرماندهان شجاع ما را شکست خواهد داد و هیبت جنبش جهاد را درهم خواهد شکست.

این مقام میدانی جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که این گروه قدرت خود را جانفشانی و شجاعت فرماندهان خود الهام می گیرد.

وی ادامه داد: آنچه امروز دشمن از شجاعت و دلاوری فرماندهان ما دید، برای او ثابت کرد که ما با ترور فرماندهان خود قوی تر و باصلابت تر خواهیم شد.

این مقام میدانی جنبش جهاد اسلامی خطاب به افسران و نظامیان صهیونیست گفت: شما هیچ جایی در سرزمین ما ندارید و ما از هر طرف از زمین و آسمان با پهپاد و دریا به سوی شما حمله می کنیم و از شما انتقام خواهیم گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتقام ما از شما یا به مرگ شما منجر خواهد شد یا شما را از سرزمین ما و قدس  فراری خواهیم داد و خداوند بر هر کاری تواناست.

نظر شما