شناسهٔ خبر: 55503101 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مشخصات فنی لو رفته از موتو RAZR 2022، شما را شگفت زده خواهند کرد

Gizchina

صاحب‌خبر -

مشخصات لو رفته از موتو ریزر 2022 – Moto RAZR 2022 نشان می‌دهند که قرار است یک گوشی تاشوی پرچمدار رقابتی از موتورولا باشد.

موتورولا یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای گوشی هوشمند در دنیا به شمار می‌رود، ولی طی سال‌های گذشته جایگاه خود بین برجسته‌ترین نام‌های بازار را از دست داده است. با این حال، برنامه‌هایی را خصوصاً برای بازار گوشی های تاشو دارد که نوید آینده روشن‌تری برای آن را می‌دهند. این شرکت به زودی گوشی تاشوی موتو RAZR 2022 را روانه بازار می‌کند و هرچند همواره از افشای جزئیات این گوشی خودداری کرده، اما اخیراً مشخصات نمایشگر آن به بیرون درز پیدا کرده است.

مشخصات موتو RAZR 2022

با توجه به گزارش‌ها، موتو ریزر جدید از نمایشگر داخلی تاشوی 6.7 اینچی برخوردار است که اندازه و نسبت یکسانی با نمایشگر آیفون 13 پرو مکس دارد. نمایشگر این گوشی نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، 1 میلیارد رنگ، قابلیت تنظیم روشنایی DC Dimming، گواهی SGS برای نور آبی و +HDR10 را ارائه می‌دهد. ریزر 2022 با این مشخصات به راحتی در دسته گوشی های تاشوی بالارده قرار می‌گیرد.

گوشی تاشوی موتو ریزر 2022 گوشی تاشوی موتو ریزر 2022

در خصوص طراحی صفحه نمایش موتو RAZR 2022 باید گفت که دوربین آن در پانج هول قرار گرفته است و قسمت‌های بالا و پایین آن هم قوس دارند. البته در حال حاضر مشخص نیست که این قوس‌ها تاثیری در نمایش محتوا روی صفحه نمایش خواهد گذاشت یا خیر. درباره نمایشگر بیرونی نیز لازم به ذکر است که موتورولا یک صفحه نمایش افقی 2.7 اینچی با 9 پنل مجزا برای آب و هوا، سفر، تحویل بسته، تقویم، نکات رفت و آمد، سلامت، مخاطبان، دوربین و شماره‌گیری را در نظر گرفته است. همچنین امکان شخصی‌سازی نمایشگر بیرونی وجود دارد.

گوشی تاشوی موتو ریزر 2022 گوشی تاشوی موتو ریزر 2022

گزارش‌ها حکایت از این دارند که موتو RAZR 2022 در 11 آگوست (20 مرداد) رسماً معرفی می‌شود و در همان روز هم برای فروش قرار می‌گیرد. این گوشی تاشو یکی از اولین موبایل‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود.

نظر شما