شناسهٔ خبر: 55502258 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حملات موشکی مقاومت، صهیونیست ها را کلافه کرده است

تهران - ایرنا - در ادامه واکنش نیروهای مقاومت فلسطین به تجاوزهای وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینیان، رسانه های این رژیم عصر یکشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در سرزمین های اشغالی خبر دادند. به گفته برخی منابع، حملات موشکی نیروهای مقاومت موجب وحشت و کلافگی صهیونیست ها شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از شبکه الجزیره، رسانه های رژیم  صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک های صهیونیست نشین «نتیفوت در شرق نوار غزه، بئرالسبع، تل آویو، پایگاه نظامی بالماحیم، اشدود، یافنی» و شهرک های جنوب سرزمین های اشغالی خبر دادند.

گردان های قدس نیز از هدف قراردادن نیروهای رژیم صهیونیستی در پایگاه «السهم الاسود» در شرق «جبالیا» با خمپاره خبر دادند.

الجزیره خبر داد که ۵۸ شهرک صهیونیست نشین از داخل نوار غزه هدف حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین قرار گرفتند.

این رسانه همچنین از حمله رژیم صهیونیستی به منطقه ای در غرب غزه خبر داده است.

منابع صهیونیستی گفتند که ۱۰۰موشک همزمان از داخل نوار غزه به سمت «بئر السبع، بالماحیم و سدیروت» شلیک شده است.

در همین حال خبرگزاری رویترز به نقل از منبع امنیتی مصر نوشت که اسرائیل با پیشنهاد آتش بس غزه موافقت کرده است و قاهره منتظر پاسخ از طرف فلسطینی است.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه حملات هوایی و توپخانه ای خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرد که تا کنون بر اثر این حملات وحشیانه ۳۲ نفر از جمله ۶ کودک و ۲ زن شهید شدند.

از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در عصر جمعه تاکنون ۲۱۵ شهروند دیگر فلسطینی نیز زخمی شده اند که ۹۶ نفر از آنها کودک، ۳۰ نفر زن و ۱۲ نفر سالخورده هستند.

در پاسخ به این حملات جنایتکارانه، گروه های مقاومت فلسطین با صدها موشک شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی به ویژه تل آویو و فرودگاه بن گورین را هدف قرار دادند.

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از جمعه شب تا صبح امروز یکشنبه مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت‌ها و خمپاره‌های خود قرار داده است.
منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گروه های مقاومت و جهاد اسلامی فلسطین تاکنون بیش از ۷۰۰ موشک و راکت را به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است. 
این جنایت تازه صهیونیست ها با موج محکومیت در سطح بین المللی به ویژه جهان اسلام روبه رو شده است و کشورها، مقامات، احزاب و شخصیت های مختلف بر لزوم توقف آن و پاسخگویی رژیم صهیونیستی تاکید می کنند.

نظر شما