شناسهٔ خبر: 55484301 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هیئت‌های عزاداری به اصول بهداشتی توجه کنند

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: درصد بسیار پایین رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری نگران کننده است.

صاحب‌خبر -

جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: با توجه به اینکه قبل از محرم جلسه توجیهی جهت ارائه برنامه و راهکار و رعایت نکات بهداشتی با حضور امام جمعه ، مسئولان اداری و انتظامی شهرستان و هیئت‌های مذهبی و توصیه‌های تاکیدی شبکه بهداشت و درمان، ولی متاسفانه در بازدید‌های صورت گرفته از هیئات عزاداری شهر‌های باغملک، صیدون و قلعه تل باز هم مشاهده شد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار پایین بوده است.

او با اشاره به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی از مسئولین هیئت‌های عزاداری و عزاداران حسینی درخواست کرد که با رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک، از به خطر افتادن سلامتی خود، دخانواده و دیگر افراد جامعه جلوگیری نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک می گوید: انتظار می رفت و می رود که مسئولان هیئت‌ها، واعظین و سخنرانان، مردم شرکت کننده در عزاداری را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و زدن واکسن دعوت نمایند و همچنین به ترغیب مردم به زدن واکسن دوز یادآور اقدام نمایند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به درگیر شدن شهرستان به سویه جدید کرونا، برای دریافت نوبت یادآور واکسن به مراکز بهداشتی محل خود مراجعه نمایند.

نظر شما