شناسهٔ خبر: 55480832 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یورش نظامیان اشغالگر صهیونیست به جنین/ موج جدید بازداشت‌ها در رام‌الله

منابع محلی فلسطین از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و موج جدید بازداشت‌ فعالان فلسطینی در رام الله خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که بامداد امروز شنبه نظامیان اشغالگر به روستای «عنزا» واقع در جنوب جنین در کرانه باختری یورش بردند و تعدادی را بازداشت کرده‌اند.

صهیونیست‌ها از یک شهرک 10 جوان فلسطینی را بازداشت کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی خود به رام الله، 10 جوان فلسطینی را در شهرک «بیت سیرا» بازداشت کرده که در بینشان یک روزنامه‌نگار به نام ابراهیم ابوصفیه است.

بازداشت گسترده فعالان جهاد اسلامی در کرانه باختری

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که در یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، 20 فرد مرتبط با  جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بازدداشت کرده است.

"تال لیو رام" خبرنگار روزنامه معاریو اعلام کرد که ارتش این رژیم بامداد امروز شنبه، 20 نفر از اعضا و فعالان جنبش جهاد اسلامی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده است.

به ادعای وی، این افراد در عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی مشارکت داشتند.

بر اساس گزارش منابع محلی فلسطین، «نبیه حبایبه» از رهبران جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری نیز ساعاتی قبل توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

این بازداشت‌ها در حالی صورت می گیرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه 14 مرداد ماه با حمله به غزه 12 فلسطینی از جمله یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطینی را شهید و نزدیک به 60 نفر را زخمی کردند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها ، بیش از 100 موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.

به دنبال پاسخ موشکی و راکتی گسترده مقاومت فلسطین به جنایات و حملات چند ساعته رژیم صهیونیستی، بامداد امروز شنبه آرامش نسبی در غزه حاکم شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما