شناسهٔ خبر: 5547190 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آخرین خبرها از نبرد القلمون و بلندی های عرسال

سیطره رزمندگان مقاومت لبنان برارتفاعات مشرف برمخفیگاه سرکردگان النصره

بیروت – ایرنا – رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان درادامه عملیات خود در بلندی های شهرک عرسال در شمال شرق این کشور بر ارتفاعاتی سیطره یافته اند که بر مخفیگاه های سرکردگان گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره به ویژه «ابو مالک التلی» مشرف هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت امروز (چهارشنبه)به پیشروی وسیع و گسترده خود در بلندی های شهرک عرسال ادامه داده و بر ارتفاعات شرقی مشرف بر منطقه الرهوه ، وادی الخیل و وادی اطنین سیطره یافته اند.

در این مناطق سرکردگان گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره مخفی شده اند.

براساس این گزارش شماری از عناصر مسلح گروه های تروریستی تکفیری در منطقه القلمون و بلندی های شهرک عرسال به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اندو تعداد زیادی ازعناصر مسلح نیز از میدان نبرد فرار کرده اند.

رزمندگان مقاومت با قدرت برتری آتش و همزمان با فرار گسترده عناصر مسلح النصره بر همه دشت الرهوه در بلندی های شهرک عرسال سیطره یافتند.

تروریست های تکفیری قبل از فرار چادرها و امکانات خود را به آتش کشیده و به صورت دسته جمعی از میدان نبرد فرار کردند.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین بر ارتفاعات مجر الحمرا، شمیس الحمرا در ناحیه شمالی بلندی های نحله با در هم کوبیدن مواضع عناصر مسلح گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره سیطره یافتند.

رزمندگان مقاومت همچنین در بلندی های شهرک عرسال بر وادی بوضاهر، مشرعه الطویل، ضلیل ، وادی الدیب ، قلعه عین فیق و شعاب الدلم، ارتفاعات مراد غازی ، حرف وادی الهوا سیطره یافته و به پیشروی خود به سوی بلندی های راهبردی جبل الزاروب در جنوب وادی الخیل ادامه دادند.

رزمندگان مقاومت اسلامی در یک جبهه دیگر و به همراه نیروهای ارتش عربی سوریه در بلندی های فلیطا پیشروی کرده وتعدادی از عناصر مسلح گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره را به هلاکت رسانده و یا زخمی کرده اند.

خاورم ** 1324

نظر شما