شناسهٔ خبر: 5546260 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

المنار: شمار زيادي از تروريستهاي تکفيري در منطقه عرسال لبنان کشته شدند

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/03/13
00:00:14.07
شمار زیادی از تروریستهای جبهه النصره چهارشنبه در پیشروی رزمندگان حزب الله لبنان در جنگ با تروریستهای تکفیری در منطقه عرسال در رشته کوههای شرقی منطقه عرسال کشته یا زخمی شدند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ، ارتفاعات مجری الحمرا و شمس الحمرا در شمال نحله پس از درگیری با گروههای جبهه النصره به کنترل رزمندگان حزب الله در آمد و شماری از تروریستهای تکفیری کشته یا زخمی شدند.
ارتفاعات مراد غازی و وادی الهوا به کنترل رزمندگان حزب الله در آمد و آنها به پیشروی خود به سوی کوه راهبردی جبل الزارب در جنوبی وادی الخیل در عرسال ادامه می دهند.
رزمندگان حزب الله هفته گذشته نیز علیه یک گروه تکفیری که قصد داشت حمله تروریستی در عرسال در جنوب نحله انجام دهد عملیات ویژه انجام دادند.
علی یزبک خبرنگار المنار درباره مواضع به تصرف در آمده گفت : من در شمال شرقی نحله در نزدیکی مرزها با عرسال مستقر هستم.
وی گفت تپه القلعه به کنترل رزمندگان حزب الله در آمده است و گروههای النصره را از این منطقه پهناور بیرون رانده شده‌اند و شمار زیادی از آنان کشته یا زخمی شدند.
عملیات صبح امروز با آتشبار آغاز شد و بسیاری از استحکامات که تکفیریها برای جنگ طولانی مدت ایجاد کرده بودند درهم شکست . رزمندگان توانستند ظرف چند ساعت تکفیریها را از این منطقه که دارای وضع جغرافیایی دشواری است بیرون راندند.
00:05:08.13

نظر شما