شناسهٔ خبر: 55449968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده مرزبانی انتظامی: مرزبانان در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند

سنندج- ایرنا- فرمانده مرزبانی انتظامی کشور بر تحکیم آسایش و آرامش مرزنشینان توسط مرزبانان تأکید کرد و گفت: مرزبانان تا آخرین قطره خون در مقابل هرگونه توطئه علیه انقلاب اسلامی ایستادگی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار احمدعلی گودرزی روز پنجشنبه با حضور در محل شهادت ستواندوم "مهدی محمدی نسب" و استواردوم "علی فاضلی شاد" در بانه اظهار داشت: پیام این شهدای بزرگوار این است که ما مرزبانان تا آخرین قطره خون با هرگونه ترد غیرمجاز، قاچاق کالا، قانون شکنی، تهاجم فرهنگی، اقلام ضد فرهنگی مقابله می‌کنیم و در دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی که هدیه هزاران شهید در خون خفته انقلاب و جنگ تحمیلی است، خواهیم ایستاد.

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی کشور ادامه داد: پاسداری از خون شهدا یک تکلیف الهی است، چرا که آنان با نثار خون پاک خود پایه گذار امنیت و عزت کشور بوده و در محضر خداوند متعال، اجر و جایگاهی والا دارند.

سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود، برقراری امنیت و مردم داری را وظیفه ذاتی مرزبانی دانست و گفت: ما خود را خادم مردم دانسته و مرزبانان به عنوان تامین کننده امنیت مرزنشینان باید وظایف خود را برای تحکیم آسایش و آرامش در مناطق مرزی اجرا کنند.

وی توسعه انضباط اجتماعی، پیشگیری و مبارزه با مخلان و مفسدان نظام اقتصادی و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق را از مهمترین اولویت های فرماندهی مرزبانی فراجا دانست و اظهار داشت: استمرار آموزش، سنگ بنای توانمندی و بهره وری نیروهای نظامی، بلاخص نیروهای مرزبانی است و هرچه به ارتقاء دانش جنگهای نوین بپردازیم موجب ارتقاء ضریب امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه های دشمنان می شود.

ستواندوم "مهدی محمدی نسب" و استواریکم "علی فاضلی شاد" در تاریخ ۲۹ تیر ماه در مرز بانه طی درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار گودرزی همچنین برای ارزیابی آمادگی عملیاتی و دیدار با مرزبانان بانه از یگانهای مرزی و پروژه های در دست اقدام حوزه این هنگ بازدید و از نزدیک در جریان روند کنترل نوار مرز قرار گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما