شناسهٔ خبر: 55436918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

شهردار کلانشهر تبریز:

رویکرد جوانگرایی در مدیریت شهرداری مد نظر است

فرزاد ملازاده

شهردار کلانشهر تبریز در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی از چشم‌انداز روشن برنامه‌های توسعه‌ای کلانشهر تبریز سخن گفت و افزود: مدیریت جدید شهری در شهرداری تبریز را بر پایه 14 محور بنا کردیم که سرچشمه آن به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲۰ سال گذشته بر می‌گردد تا بتوانیم بر مبنای آن به توزیع عادلانه منابع و خدمات شهری برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، یعقوب هوشیار، در این دیدار، توجه ویژه به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب و جوانان را از برنامه‌های پیش‌رو عنوان کرد و گفت: بر این اساس، انتخاب مدیران جوان و جوانگرایی در مجموعه شهرداری تبریز را در دستور کار قرار دادیم.
وی ادامه داد: مسیر تعریف‌ شده ما برای مدیریت شهری، ناحیه‌محوری و محله‌محوری است، یعنی می‌خواهیم مدیریت شهری را از رأس جامعه به محلات کشانده و مشارکت مردم را افزایش دهیم.
مدیریت شهری تبریز با بیان اینکه با کمک و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز تلاش داریم بودجه سال ۱۴۰۲ را برا اساس ناحیه‌محوری و محله‌محوری تدوین کنیم، تصریح کرد: پس از ناحیه‌محوری تمرکز خود را بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گذاشته و روزشمار افتتاح طرح‌های عمرانی نصب شده است.
وی ادامه داد: در کمترین زمان ممکن موزه مشاغل و موزه آثار استاد بهتونی را افتتاح و بازگشایی کرده و در کنار آن صفه شمالی پروژه مقبره‌الشعرا و تملک خانه‌های پیرامون خانه ستارخان را نیز در دست اجرا داریم.
این مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه مدیریت شهرداری از انتقادات سازنده و کارگشا حمایت خواهد کرد، تصریح کرد: انتقاد باید سازنده و به نفع مردم و شهر بوده و به دور از مسمومیت فضای شهر، راهبردی و کاربردی باشد؛ قطعاً ما نیز شونده انتقادات خواهیم بود و در تلاش هستیم با شناساسی نقاط ضعف و قوت مجموعه، بهترین خدمات را ارائه دهیم.
در این دیدار نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی نیز به طرح مسائل و مشکلات شهری و مطالبات خود از شهردار و شورای شهر پرداختند.
تقاضای چاپ کتاب، نشریات فرهنگی، بحث گردشگری و گذران اوقات فراغت، توزیع عادلانه خدمات شهری، اطلاع رسانی و آگاه‌سازی، تشکیل کمیته جوانان شورا، ایجاد اتاق فکر، مناسب‌سازی شهر برای معلولان و ... مطالبات نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی از شهردار تبریز بود.

نظر شما