شناسهٔ خبر: 55430629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار یزد مطرح کرد

عزم جدی مسئولان استان یزد برای بازگشت زندگی مردم به حالت عادی

فاطمی از عزم جدی مسئولان استان یزد برای استفاده از ظرفیت بخش‌های مردمی، دولتی و بخش خصوصی برای بازگشت زندگی مردم به حالت عادی خبرداد.

صاحب‌خبر -

مهران فاطمی گفت: بارش‌های سیل آسا در استان یزد به ابنیه و زیرساخت ها، منازل مسکونی، قنوات، بند‌ها و سیل بندها، بخش کشاورزی و بخش‌هایی از بافت تاریخی و بخش عمده‌ای از بافت فرسوده شهرستان آسیب زده است.

او می گوید: به منظور تسریع در عملیات خدمات رسانی به مردم و حل ابعاد مختلف وقوع سیل در شهرستان تفت، روز جمعه جلسه ویژه‌ای یا حضور مدیران دستگاه‌ها و بخش‌های مردمی برگزار و تصمیمات لازم اخذ می‌شود.

استاندار یزد گفت: عزم جدی استان بر تجمیع توان و ظرفیت بخش‌های مردمی، دولتی و بخش خصوصی جهت بازگشت زندگی مردم به روال عادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و جبران خسارت‌ها در حد توان و در قالب فرآیند‌های موجود است.

این موضوع را مهران فاطمی در حاشیه سفر به تعدادی از روستا‌های سیل زده شهرستان تفت مطرح کرد.

 فاطمی گفت: تمام اهتمام خود را برای خدمات رسانی به مردم و کاهش آلام آن‌ها در حداقل زمان به کار خواهیم بست.

او در بخش پایانی سخنانش به درگیری ۱۷ استان دیگر با بارش‌های سیل آسا و سیل اشاره و از همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جماعات، گروه‌های مردمی و نظامی و انتظامی و کلیه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان قدردانی کرد.

 استاندار یزد در سفر امروز خود به شهرستان تفت با حضور در روستا‌های دشتک سفلی و نصرآباد از نزدیک روند امداد رسانی به اهالی این روستا‌ها را نورد بررسی قرار داد همچنین از سیل بند صادق آباد و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بازدید کرد.

نظر شما