شناسهٔ خبر: 55420465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

آبرسانی به 120 روستا و 5 شهر چهارمحال و بختیاری در پی وقوع سیلاب

مرتضی شاهوردی

سیلاب تابستانی مانسون که از چهارشنبه هفته گذشته، اکثر مناطق کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری را تحت تأثیر قرار داده است، آبرسانی در 120 روستا و 5 شهر این استان را با مشکلاتی مواجه کرده که با تلاش شرکت آب و فاضلاب استان، آبرسانی در این مناطق در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به گل‌آلود شدن آب شرب برخی مناطق استان در پی وقوع سیلاب اخیر، تصریح کرد: به دلیل کدورت آب، آبرسانی سیار به ۳۵ روستا و ۲ شهر در چهارمحال و بختیاری انجام شده و این روند تا چند روز آینده که مصارف و تولید آب به حالت تعادل برسد، ادامه خواهد یافت.
مراد محمودی با بیان اینکه مصرف آب در استان طی روزهای اخیر تا 5 برابر روزهای عادی افزایش یافته است، از اهالی شهر و روستاهایی که درگیر سیل و سیلاب نشده اند خواست در مصرف آب مدیریت و صرفه‌جویی کنند تا آبرسانی به مناطق متأثر از سیلاب به خوبی و سرعت پیش رود.
محمودی با بیان اینکه گل‌آلود شدن آب شرب برخی از مناطق استان از جمله شهرها و روستاهای حاشیه زاینده‌رود به حدی است که تصفیه‌خانه‌ها قادر به تصفیه آن نیست، یادآور شد: البته آب هیچ یک از مناطق شهری و روستایی استان قطع نیست و  آبرسانی سیار در این مناطق در حال انجام است.
وی، همچنین به خسارت‌های وارده بر تاسیسات تولید و توزیع آب در استان اشاره کرد و گفت: در برخی از مناطق شهری و روستایی خطوط انتقال آب تخریب شده که این خسارت‌ها در حال ارزیابی کارشناسی است و به زودی اعلام می‌شود.



 

نظر شما