شناسهٔ خبر: 5540709 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاکید استاندار بر تعامل حداکثری دستگاه ها در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

سید حسین هاشمی با اشاره به لزوم تعامل دستگاه ها در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) افزود:‌ استفاده از سیستم های نوین در کاهش خطا، بالا رفتن دقت و همکاری خوب بین دستگاهی به ویژه میان سپاه و نیروی انتظامی موجب می شود شاهد برگزاری مراسمی باشکوه باشیم.

صاحب‌خبر -

سید حسین هاشمی با اشاره به لزوم تعامل دستگاه ها در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) افزود:‌ استفاده از سیستم های نوین در کاهش خطا، بالا رفتن دقت و همکاری خوب بین دستگاهی به ویژه میان سپاه و نیروی انتظامی موجب می شود شاهد برگزاری مراسمی باشکوه باشیم.

به گزارش سرویس شهری ایسنا، سید حسین هاشمی در دیدار با سردار حسین ساجدی نیا فرماندهی انتطامی تهران بزرگ ضمن اشاره به اهمیت تامین امکانات نیروی انتظامی در برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان با تجربه گران سنگ خود طی سال های گذشته نشان دادند هیچ نگرانی در برگزاری مراسم وجود نخواهد داشت.

وی افزود:‌در مدت 20 ماهی که خدمت مردم استان تهران هستیم در زمینه عملکرد نیروی انتظامی هیچ دغدغه ای نداریم و با وجود امکانات حداقلی که در اختیار نیروی انتظامی است همچنان شاهد پیشبرد اهداف هستیم.

رییس شورای تامین استان تهران در ادامه با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت:‌ خوشبختانه در برنامه ریزی های مراسم نه تنها محدوده حرم در خدمت رسانی مورد توجه است بلکه در شهر تهران و استان تهران هم شاهد توجه ویژه هستیم.

استاندار تهران با اشاره به تعامل دستگاه ها در برگزاری مراسم سالگرد حضرت ارتحال امام خمینی(ره) افزود:‌ استفاده از سیستم های نوین در کاهش خطا، بالا رفتن دقت و همکاری خوب بین دستگاهی به ویژه میان سپاه و نیروی انتظامی موجب می شود شاهد برگزاری مراسمی باشکوه باشیم.

هاشمی گفت:‌سال گذشته با وجود همه تلاش های انجام شده نواقصی به وجود آمد که گلایه هایی به همراه داشت و با تعامل بیشتر امسال این مشکلات مرتفع می شود و تلاش همه دستگاه ها بر خدمت رسانی به زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) متمرکز است.

استاندار عنوان کرد: امسال با اجرای نظرسنجی های مردمی از آمادگی بیشتری برای برگزاری مراسم برخوردار هستیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد زائران تهرانی حرم مطهر حضرت امام (ره) در دو سال آینده گفت:‌ با توجه به اینکه تا دوسال آینده مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان همزمان می شود با کاهش زائران شهرستانی و حضور صد درصدی زائران از تهران مواجه می شویم.

استاندار گفت: امسال برای حدود 400 هزار نفر از زائران تهرانی تدارک ها پیش بینی شده است و استقبال و خدمات رسانی از دو روز قبل مراسم آغاز و تا دو روز بعد مراسم انجام می شود.

هاشمی در پایان با اشاره به اهمیت بکارگیری همه توان دستگاه ها در برگزاری مراسم باشکوه سالگرد ارتحال امام (ره) گفت:‌ هرچه تلاش کنیم گوشه ای از زحماتی که امام خمینی(ره) برای این کشور انجام داد جبران نمی کند. مقام معظم رهبری بارها در سخنانشان جایگاه رفیع امام خمینی(ره) را عنوان می کنند و امیدواریم امسال هم بتوانیم شاهد مراسمی باشکوه در بزرگداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما