شناسهٔ خبر: 55388450 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

ظهور اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی

موج نیوز

صنعت «انسان مجازی» کسب و کاری سودمند برای شرکت در دنیای تبلیغات و سرگرمی چند میلیارد دلاری است و در کره جنوبی در حال رونق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، رزی یک اینفلوئنسر مشهور کره جنوبی که بیش از 130000 دنبال کننده در اینستاگرام دارد ، عکس هایی از ماجراجویی های جهانگردی خود را منتشر می کند، خواننده و مدل است و با آرایش های  بی عیب و نقص همیشگی در کمال تعجب هیچ کدام از آن ها واقعی نیست.

او انسانی که به صورت دیجیتالی آنقدر واقع بینانه است که اغلب با انسان واقعی اشتباه گرفته می شود. او تنها نیست و از زمان راه اندازی خود در سال 2020، وی قراردادهای تجاری و حمایت های مالی بسیاری را به دست آورده است و در نمایش های مد مجازی حضور یافته و حتی دو آهنگ منتشر کرده است.

طبق گفته شرکت تولیده کننده (Sidus Studio X) او در سئول ، رزی ترکیبی است که در دنیای واقعی و مجازی قرار دارند و در وب‌سایت خود می‌گوید: «او می‌تواند هر کاری را که انسان‌ها نمی‌توانند انجام دهد؛ در شبیه‌ترین شکل انسانی انجام دهد».

صنعت «انسان مجازی» کسب و کاری سودمند برای شرکت در دنیای تبلیغات و سرگرمی چند میلیارد دلاری است. این اقتصاد کاملاً جدیدی است  که در آن اینفلوئنسرهای آینده هرگز پیر نمی شوند و رسوایی ندارند و از نظر دیجیتالی بی عیب و نقص هستند.

نظر شما