شناسهٔ خبر: 55383323 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساختمان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد واحد ارومیه افتتاح شد

ساختمان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، علوم پزشکی ارومیه و بیمارستان میلاد ارومیه افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

پس از صدور موافقت اصولی وزارت بهداشت با تخصیص رشته دکتری عمومی پزشکی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، ساختمان این دانشکده با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی و علوم پزشکی استان و بیمارستان میلاد ارومیه افتتاح شد.

مهدی زواری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه افتتاح این دانشکده گفت: دانشکده علوم پزشکی واحد ارومیه خواهد توانست در کنار رشته‌هایی همچون پرستاری، علوم آزمایشگاهی، مامایی، اتاق عمل و نیز دامپزشکی که در این دانشگاه فعال بوده اند، محملی برای حضور و تحصیل و شکوفایی استعداد‌های جوانان عزیز در این حوزه باشد.

زواری می گوید: افتتاح دانشکده پزشکی واحد ارومیه با توجه به موقعیت استان، می‌تواند تحولی در نظام آموزشی و نیز ارائه خدمات پزشکی در سطح استان ایفا کند.

او گفت: با پیگیری‌های مجدانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و همچنین هیات مدیره محترم بیمارستان میلاد و با استفاده از ظرفیت و امکانات این بیمارستان بر اساس تفاهم نامه منعقده، رشته‌های مربوط به علوم پزشکی به این واحد دانشگاهی اختصاص و قرار است در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی همکاری‌های لازم را مراکز علوم پزشکی استان به عمل آورد.

نظر شما