شناسهٔ خبر: 55382675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کلوپ و کسب تمامی عناوین ممکن با لیورپول

صاحب‌خبر -
کلوپ و کسب تمامی عناوین ممکن با لیورپول
خبرگزاری آریا- لیورپول با برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی به عنوان قهرمانی کمیونیتی شیلد 2022 دست یافت. 
به گزارش آریا، یورگن کلوپ با لیورپول، همه عناوین ممکن در انگلستان را یک بار فتح کرده است؛ قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی در لیگ کاپ و قهرمانی در کمیونیتی شیلد. 7 عنوان قهرمانی کلوپ با لیورپول در 7 رقابت مختلف به دست آمده است. تنها رقابتی که کلوپ با لیورپول سابقه حضور در آن را دارد ولی موفق به قهرمانی نشده، لیگ اروپا است. قرمزهای آنفیلد با او در فصل 2015/16 به عنوان نایب قهرمانی لیگ اروپا دست یافتند. اگر لیورپول این رقابت ها را فتح می کرد، آنگاه کلوپ فاتح همه عناوین ممکن در لیورپول می شد.
دیدار تیم‌های من‌سیتی و لیورپول بار دیگر با پیروزی قرمزهای آنفیلد همراه شد تا بعد از ناکامی در کسب لیگ قهرمانان و لیگ جزیره در فصل گذشته، یورگن کلوپ فصل جدید را با یک جام شروع کند. اما قهرمانی در مسابقات سوپرکاپ انگلستان برای یورگن کلوپ دستاورد خاصی به حساب می‌آمد. سرمربی آلمانی لیور با کسب این عنوان، تنها جام فتح نشده خودش در دوران حضور در لیورپول را به دست آورد. 
کلوپ که پیش از این موفق شده بود جام باشگاه‌های اروپا، سوپرجام اروپا، جام باشگاه‌های جهان، لیگ برتر انگلستان، جام اتحادیه فوتبال انگلستان(کارابائو کاپ) و جام حذفی را با لیورپولی‌ها فتح کند، برای اولین بار موفق شد سوپرجام فوتبال انگلستان را هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند. با این حساب کلوپ که به اعتقاد بسیاری در کنار گواردیولا برترین سرمربی فعلی دنیای فوتبال به شمار می‌رود، تمام افتخاراتی که از این به بعد ممکن است با لیورپول کسب کند، تکراری خواهد بود.
افتخارات یورگن کلوپ در لیورپول:
قهرمانی در لیگ برتر 2019/20
قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا 2018/19
قهرمانی در لیگ کاپ انگلیس 2021/22
قهرمانی در جام حذفی انگلیس 2021/22
قهرمانی در کمیونیتی شیلد 2022
قهرمانی در سوپرکاپ اروپا 2019
قهرمانی در جام باشگاه های جهان 2019
یورگن کلوپ پس از برد 3-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی در کمیونیتی شیلد، به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت. به گزارش سایت رسمی لیورپول، سرمربی آلمانی قرمزها به ویژه از عملکرد بازیکنان تعویضی تیمش رضایت داشت. او به خبرنگاران گفت: همه چیز لذتبخش بود و من کل بازی را دوست داشتم. ما هنوز در ابتدای فصل هستیم و من مشکلاتی که در بازی با آن مواجه شدیم را می‌پسندم، به ویژه زمانی که این مشکلات در زمان پیروزی نمایان شود. چنین چیزی را می‌پسندم چون باید روی این مسائل کار کرد. می‌دانم که ما کار داریم. قبل از این هم گفتیم که باید پیش فصل‌مان را حداقل دو هفته تمدید کنیم. 
درباره تاثیرگذاری نونیز: خوب بود، واقعا خوب بود. مشخصا در گذر زمان بهتر خواهد شد. شاید یکی از نکات مثبت این بازی، همین عملکرد خارق العاده نیمکت نشینان بود. تمامی آن‌ها پس از ورود به زمین، بلافاصله خودشان را پیدا کردند. این گل قطعا به نونیز اعتماد به نفس می‌بخشد چرا که ما از تاثیر گلزنی روی مهاجمان مطلع هستیم. به نظرم حتی اگر داروین گل سوم را نمی‌زد، به خاطر تاثیرگذاری‌اش روی گل دوم، به اندازه کافی در جریان بازی مشارکت داشت. او در فرصتی که قبل از آن صحنه داشت خیلی خوب کار کرد ولی ادرسون شگفت انگیز ظاهر شد. آن گل هم گیلاس روی کیک بود و به همین جهت برایش خوشحالم. 

نظر شما