شناسهٔ خبر: 55362303 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کشته شدن هفت نفر بر اثر بارش‌های سنگین در امارات

منابع محلی امارات از کشته شدن هفت نفر بر اثر بارش‌های سنگین و جاری شدن سیل در مناطق مختلف این کشور خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت کشور امارات متحده عربی اعلام کرد که بر اثر بارش باران‌های سیل آسا در دو روز گذشته ۷ نفر جان خود را در این کشور از دست دادند.

این وزارتخانه دیروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که جسد ۶ نفر از اتباع کشور‌های آسیایی که گرفتار سیل شده بودند، پیدا شد و جستجو برای یافتن فرد دیگری با همان تابعیت آسیایی ادامه دارد، اما بعداً از یافتن جسد و مگر وی خبر داد تا مجموع جان باختگان به هفت نفر برسد.

یک مقام وزارت کشور امارات همچنین گفت شهر‌های شارجه، الفجیره و رأس الخیمه بیشترین خسارات را از سر گذرانده‌اند و نیرو‌های عملیاتی در برخی از مناطق این شهر‌ها همچنان در حال تخلیه شهروندان هستند. وی در ادامه تاکید کرد ۸۰ درصد افرادی که در معرض سیل قرار گرفته بودند به محل سکونت خود بازگشته‌اند.

بر اساس اعلامیه وزارت کشور امارات تلاش‌ها برای کمک به سیل زدگان در مناطق این کشور همچنان ادامه دارد.

امارات به ویژه بندر الفجیره در چند روز گذشته شاهد باران‌های سیل آسا و سیل بود. سیل امارات بسیار ویرانگر بود و تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی گواه این موضوع است.

فیلم‌ها و تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نشان‌دهنده به صدا درآمدن آژیر خطر در چند منطقه امارات به علت بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارت به اموال عمومی است.

نظر شما