شناسهٔ خبر: 55348080 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه بندرعباس:

محرم فرصت رسیدن به نجات است

امام جمعه بندرعباس گفت: ماه محرم فرصتی است تا با بهره مندی از آموزه‌های مکتب امام حسین (ع) به ساحل نجات و معنویت دست یابیم.

صاحب‌خبر -

 حجت الاسلام و المسلیمن محمد عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس گفت: مهمترین هدف قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: همه فرایض دینی با امر به معروف احیا می‌شود که باید بیشتر به آن توجه کنیم.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده گفت: در جامعه اسلامی نباید نسبت به یکدیگر بی تفاوت بود، چون همه مسافران یک کشتی هستیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک ارزش در جامعه است که مورد غفلت قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در کشور گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نماز جمعه قدرت نرم کشور است.

امام جمعه بندرعباس گفت: بزرگترین و مهمترین برکت انقلاب اسلامی احیا شدن نماز جمعه بود.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حجاب و عفاف نه تنها در دین اسلام بلکه در دوران قبل از اسلام و حتی در دین‌های دیگر از جمله یهود نیز بسیار مورد تاکید بوده است.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده گفت: آنچه امروز در دنیای غرب می‌بینیم بی بندوباری است که برای مردم کشور‌های دیگر قصد دارند ترویج دهند که این موضوع خطر بزرگی است.

امام جمعه بندرعباس در ادامه گفت:افزایش ارتباطات راهبردی سه کشور ایران، ترکیه و روسیه، سرمایه گذاری روسیه در حوزه گازی و خارج شدن تدریجی دلار از عرصه مبادلات تجاری از مهمترین دستاورد‌های نشست تهران بود.

برچسب‌ها:

نظر شما