شناسهٔ خبر: 55347485 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

معاون رئیس‌جمهور: زنان سرپرست‌خانوار در اولویت برنامه‌های اشتغال‌زایی دولت قرار دارند+ فیلم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: در حوزه معاونت زنان به صورت ویژه، کسب و کار‌های پایدار خانواده‌محور برای زنان به‌خصوص زنان سرپرست‌خانوار در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در حاشیه سومین جلسه ستاد جمعیت استان خراسان‌رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار داشت: قصد داریم برنامه‌هایی که در سفر‌های استانی خود داریم را پیگیری کنیم که یکی از این برنامه‌ها موضوع جمعیت است.

وی افزود: در خصوص مسئله جمعیت پیگیر اعتبارات استانی بودیم که یکی از این اعتبارات دادن زمین به خانواده‌های دارای چهار قلو بود که در خراسان‌رضوی ۳ خانواده چهار قلو دارند. قصد داریم به آن‌ها زمین واگذار شود، اما اولویت آپارتمان است که اگر آپارتمان آماده نداشتیم، به آن‌ها زمین واگذار کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز گزارش‌هایی از ادارات کل خراسان‌رضوی ارائه شد که اکثرا کار‌های خوبی انجام داده بودند، اما هنوز مطلوب نیست و امیدواریم در مباحثی که در مسئله جمعیت وجود دارد با جدیت بیشتری به نتیجه برسیم. همچنین تلاش خواهیم کرد تا در برخی موارد که موانع قانونی برای آن‌ها وجود دارد رفع شود و اعتبار لازم به سرعت تامین و شاهد اجرایی شدن آن‌ها باشیم.

خزعلی در ارتباط با برنامه‌های دولت برای ایجاد اشتغال گفت: دولت برنامه‌های وسیعی برای اشتغال و مسکن دارد. در حوزه معاونت زنان به‌صورت ویژه، کسب‌و‌کار‌های پایدار خانواده‌محور برای زنان به‌خصوص زنان سرپرست‌خانوار در نظر گرفته شده است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ادامه داد: در بخش جوانان نیز افرادی که فارغ‌التحصیل شدند یا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌مشغول فعالیت هستند مورد حمایت قرار گرفته‌ و تسهیلات خوبی به آن‌ها داده شده است و خانم‌های جوانی که سرپرست خانوار هستند در اولویت قرار گرفته‌اند. همچنین در بخش‌های دیگر نیز دولت برنامه اشتغال را به‌صورت جدی دنبال می‌کند.

<div id="video-display-embed-code_537415" ><script defer type="text/JavaScript" src="https://shahraranews.ir/fa/news/play/embed/119141/537415?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما