شناسهٔ خبر: 55340797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

شیشه فروش خبر داد؛

ساکنان ۶ روستا در استان اصفهان تخلیه شدند| امدادرسانی به ۷۵ دستگاه خودرو

اصفهان - شیشه فروش؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تخلیه آب از ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان اصفهان تا عصر امروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اینکه مردم از سفر در داخل استان تا حد امکان پرهیز کنند، اظهار داشت: در صورت ضرورت سفر توجه داشته باشید که در محورهای کاشان - برزک، کاشان - آران و بیدگل و کاشان - مشهد اردهال وزش باد شدید همراه گرد و خاک و کاهش میدان دید وجود دارد.

وی با اشاره به خسارتهای سیل و سیلاب در مناطق مختلف استان اصفهان افزود: سیل عصر امروز از روستاهای دولت آباد، دره بید و کردعلیا، بخش کرون شهرستان تیران و کرون جریان یافته و به سمت روستاهای افجان و قلعه ناظر رفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: همچنین در شهرستان فریدن نیز شاهد وقوع سیل بودیم که وارد زمینهای کشاورزی شده است و پل محور دامنه نیز آسیب دید.

وی با اشاره به آسیب دیدن چادرهای عشایر در منطقه دامنه نیز گفت: خطوط ارتباط تلفن روستاهای لوشاب، حسن رباط موته و شهر لایبید بخش میمه قطع است.

امدادرسانیبه ۷۵ دستگاه خودرو
شیشه فروش با اشاره به امدادرسانی به ۷۵ دستگاه خودرو در جاده های استان گفت: آب گرفتگی ۱۰۰ منزل مسکونی در مناطق درگیر سیل استان تخلیه شد و ساکنان ۶ روستا در معرض خطر سیل نیز جابه جا شدند.

وی با اشاره به تلاش برای بازنگه داشتن راه ها در استان اصفهان خاطرنشان کرد: با بر طرف شدن خطر و ایمن سازی محور، محورهای جاده‌ای نائین به اردستان و انارک به چوپانان و محور فرعی حسن رباط به لایبید که به علت سیل مسدود شده بود، بازگشایی شده است.

استقرار ۲۵۰ تیم امدادی در سطح استان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: از روز گذشته ۲۵۰ تیم امدادی در سطح استان اصفهان برای پیشگیری و کنترل سیل مستقر شده است.

نظر شما