شناسهٔ خبر: 55340632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

تخلیه آب از ۱۰۰ خانه در مناطق سیل‌زده استان اصفهان

اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تخلیه آب از یکصد واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان اصفهان تا عصر امروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیل عصر امروز در روستاهای دولت آباد، دره بید و کردعلیا، بخش کرون شهرستان تیران و کرون جاری شد و به سمت روستاهای افجان و قلعه ناظر ادامه یافت.

وی با هشدار به ساکنان این مناطق، افزود: در شهرستان فریدن نیز عصر امروز شاهد وقوع سیل بودیم و در پی آن پل محور دامنه و چادرهای عشایر این شهرستان دچار خسارت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه خطوط ارتباط تلفن روستاهای لوشاب، حسن رباط موته و شهر لایبید بخش میمه قطع شده شده است، خاطرنشان کرد: محورهای جاده‌ای نائین به اردستان و انارک به چوپانان و محور فرعی حسن رباط به لایبید که به علت سیل مسدود شده بود هم اینک با بر طرف شدن خطر و ایمن سازی محور بازگشایی شد.

شیشه فروش به استقرار ۲۵۰ تیم امدادی در سطح استان اصفهان برای پیشگیری و کنترل سیل اشاره کرد و گفت: امروز آبگرفتگی یکصد منزل مسکونی در مناطق درگیر سیل استان تخلیه و به ۷۵ دستگاه خودرو درجاده‌ها امدادرسانی و ساکنان ۶ روستا در معرض خطر سیل تخلیه شدند.

نظر شما