شناسهٔ خبر: 55336440 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

دستگیری مأموران قلابی در تهران

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد جوان که خود را به شهروندان مامور و از آنان اخاذی می کردند، خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از اعلام پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: در پی تماس های تعدادی از شهروندان در محله شهرک قدس منبی بر اینکه ۲ مرد جوان با استفاده از خودروی ساینا دارای ال ای دی چراغ پلیس خود را به شهروندان مامور معرفی می کنند و به بهانه های واهی از آنان وجوهی را دریافت می کنند تیمی از ماموران کلانتری شهرک قدس مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: مشخصات ظاهری متهمان و خودروی مورد استفاده آنان در اختیار گشت های انتظامی کلانتری قرار گرفت تا اینکه روز گذشته واحد گشت کلانتری خودروی موصوف را مشاهده و رفتار راننده و سرنشین خودرو را تحت کنترل خود در آوردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران متهمان را که به صورت نا محسوس زیر نظر داشتند، سرنشین خودرو از خودرو پیاده و به شهروندی مراجعه و قصد اخاذی داشتند که بلافاصله تیم گشت کلانتری وارد عمل شدند و متهمان را حین اخاذی دستگیر و کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از متهمان تعدادی از تجهیزات پلیسی از قبیل چراغ ال ای دی خودروی پلیسی و یک عدد بی سیم و یک عدد سینه خشاب سلاح جنگی کشف شد.

سرهنگ لطیفی در پايان خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به اخاذی از شهروندان اعتراف و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان و جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

نظر شما