شناسهٔ خبر: 55322797 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شادا | لینک خبر

آغاز به‌كار میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان همدان

در جریان سی امین سفر استانی رئیس جمهوری میز ارتباطات مردمی دستگاههای حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان همدان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور که نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی ودارایی نیز در این سفر می باشد، آغاز به‌کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شادا،  دکتر داوود منظور، نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد در این بازدید از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم قرار گرفت و به عوامل اجرایی میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد استان تاکید نمود که با سعه صدر و حفظ شأن و کرامت مردم به امورات آنها رسیدگی کنند.

نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی ودارایی افزود:
در حوزه تسهیلات خرد و قرض الحسنه نیازی به مراجعه حضوری نیست ومردم می توانند از طریق تماس با تلفن 111 و یا مراجعه به وب سایت همین سامانه به آدرس https://111.ir/ نسبت به ثبت درخواست های خود اقدام نموده وآن را پیگیری کنند.

شایان ذکر است میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی متشکل از ۳۱ میز و ۸ حوزه خدمت با حضور بانکها، بیمه، گمرک، امور مالیاتی، صندوق کارآفرینی امید ،اموال تملیکی، تسهیلات تبصره ۱۸ و سهام عدالت در جریان سی امین سفر استانی رئیس جمهوری در استان همدان، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۵ و ۶ مردادماه آماده پاسخگویی به مردم این استان است.

نظر شما