شناسهٔ خبر: 55318032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شکست تلخ منافقین در عملیات "مرصاد"

زهرا مرادی

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به شکست تلخ منافقین در عملیات "مرصاد"، گفت: در جریان این عملیات همه ملت ایران با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی برای مقابله با خائنین پای کار آمدند و منافقین و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را برای همیشه از توطئه چینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامید کردند.

صاحب‌خبر -

سردار بهمن ریحانی امروز(پنجم مرداد) در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار کرمانشاه، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا و اقشار مردم، در محل یادمان مرصاد برگزار شد، با بیان اینکه عملیات غرورآفرین مرصاد در سایه الطاف الهی به پیروزی رسید، اظهار کرد: تهاجم نیروهای نفاق در روزهای پایانی جنگ تحمیلی طوفانی بود که اگر عنایات الهی، قاطعیت فرمان حضرت امام (ره) و حضور گسترده و با صلابت نیروهای مردمی و بسیجی نبود، معلوم نبود امروز ایران اسلامی در چه وضعیتی بود.

ریحانی با اشاره به دستاوردهای زیاد عملیات مرصاد برای نظام، گفت: پیروزی در عملیات مرصاد باعث عزت و سربلندی ایرانیان شد.

 فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به شکست تلخ منافقین در عملیات "مرصاد"، تاکید کرد: در عملیات مرصاد رزمندگان اسلام با همراهی نیروهای مردمی در مواجهه با منافقین در واقع بزرگترین و شقی‌ترین دشمنان خود را در کمینگاه مرصاد از بین بردند.

ریحانی در ادامه با تاکید بر اینکه در هیچ زمانی به اندازه عملیات مرصاد انسجام ملی نداشتیم، گفت: در جریان این عملیات همه ملت ایران با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی برای مقابله با خائنین پای کار آمدند و منافقین و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را برای همیشه از توطئه چینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامید کردند.

وی سپس با بیان اینکه تا زمانی که بر آرمان های اسلام و انقلاب پایبند باشیم، در برابر دشمنان پیروز خواهیم بود، گفت: با اتحاد و همدلی هیچ قدرت یارای ضربه زدن به ما را ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سایه اتحاد و همدلی شاهد پیروزی‌های بزرگتر برای ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام


 

نظر شما