شناسهٔ خبر: 55314680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۶۳ هزار نفر در همدان فیلم‌های سینما را تماشا کردند

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۳ هزار همدانی در سه سینما و ۹ سالن فیلم‌های سینمایی را تماشا کردند.

صاحب‌خبر -

سعید شرفی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سینماهای زیر پوشش موسسه بهمن سبز در استان با ظرفیت یک‌هزار و ۲۵۰ صندلی موفق به نمایش ۲۵ حلقه فیلم در ژانرهای متنوع شده است اظهار کرد: در این میان به ترتیب فیلم «سگ بند» در ژانر کمدی «انفرادی» در ژانر کمدی «هناس» و «موقعیت مهدی» در ژانر دفاع مقدس و اجتماعی به ترتیب بیشترین مخاطب را به خود اختصاص داده‌اند. 

وی به افتتاح  پردیس سینمایی مهر قدس همدان در اردیبهشت‌ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: استقبال از این پردیس سینمایی موفق بوده و ۳۰ درصد مخاطبان سینماهای استان را به خود اختصاص داده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان از تبدیل تهدید کرونا به فرصت برای سینماهای استان سخن گفت و تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا از اسفندماه سال ۱۳۹۸ و تعطیلی سینماها، از این فرصت برای بازسازی و ارتقای سطح سینماها در سطح استان  استفاده کردیم.

وی اضافه کرد: احداث سالن شماره سه سینما فلسطین با ظرفیت ۲۶ صندلی vip در فروردین‌ ۱۳۹۹، بازسازی سالن لابی و احداث سالن ۲ سینما بهمن ملایر با ظرفیت ۲۶ صندلی vip در مردادماه سال ۱۳۹۹ و تبدیل سینما قدس فرسوده‌ی همدان طی ۱۸ ماه به پردیسی با درجه مدرن با استفاده از جدیدترین تجهیزات فنی از جمله اقدامات نوسازی سینماها بود.

شرفی بیان کرد: در پردیس سینمایی تجهیزاتی مانند سیستم‌های پیشرفته پخش لیزری، صدای دالبی و صندلی‌های vip، فضاسازی مناسب، ایجاد فروشگاه دائمی انتشارات سوره مهر، بوفه و کافی‌شاپ در نظر گرفته شده و اضافه کردن امکانات و تجهیزاتی مانند سیستم جدید اطفاء حریق، تلویزیون ۲۰ متری دیجیتال سردر سینما، بلیت‌فروشی الکترونیکی و مکانیزه و نمای سنتی از جمله اقدامات انجام‌ شده در زمان تعطیلی سینماها در ایام کرونا است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۶۳ هزار تماشاگر فیلم‌های سینمایی در ۳ سینما با ۹ سالن مجزا بودند که نشان از استقبال بی‌نظیر علاقمندان به هنر هفتم است. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان سینماهای همدان را دغدغه‌مند در ارائه خدمات رفاهی روزافزون به مخاطبان دانست و گفت: سهولت رزرو الکترونیکی بلیت در سایت گیشه ۷، فروش نیم‌بهای بلیت در روزهای سه‌شنبه، ارائه بلیت نیم‌بها برای درخواست‌های بالای ۵۰ نفر، فضای رفاهی مناسب در سالن‌ها و لابی‌ها و... از جمله خدماتی است که به همشهریان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما