شناسهٔ خبر: 55312900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورود به تفرج‌گاه‌های شهرستان شهرضا ممنوع شد

فرماندار شهرضا از ممنوعیت ورود به تفرج‌گاه‌های شهرستان شهرضا به ویژه اسفرجان و هونجان در پایان هفته خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در جنوب استان اظهار داشت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در شهرستان شهرضا کلیه دستگاه‌های امدادی و سازمان‌های خدمت‌رسان در آماده‌باش هستند.

وی گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای به حداقل رساندن خسارت‌های احتمالی و مدیریت آن به منظور آبگیری سد‌های خاکی و سیل بند‌ها در شهرستان شهرضا انجام شده است.

جعفری افزود: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری برای باز کردن مسیر سیلاب و حفاظت از قنوات وارد عمل شده‌اند و نیاز است تا شهروندان در این زمینه همکاری و آمادگی لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرضا با اشاره به فعالیت گروه‌های گشتی در شهر‌ها و روستا‌ها برای پیشگیری از خسارات و هدایت آب در مسیر بند‌های خاکی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود اوج بارش‌ها در اواخر هفته و در روز‌های پنجشنبه و جمعه باشد و شهروندان از حضور در تفرجگاه‌های واقع در حاشیه رودخانه‌ها و مراکز پرخطر پرهیز و ایمنی لازم را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با پیش‌بینی‌های لازم از فرصت آبی پیش رو برای کاهش خسارات و تزریق حداکثری آب به سفره‌های زیرزمینی منطقه استفاده کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

نظر شما