شناسهٔ خبر: 55289408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی استان خبر داد؛

روزهای بارانی در انتظار چهارمحال‌وبختیاری/ مردم آخر هفته از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند

مهران چراغ‌پور گفت: طی روزهای آینده خصوصا پنجشنبه و جمعه شاهد افزایش ابر، بارش‌های رگباری و تندباد لحظه‌ای خواهیم بود و توصیه می‌شود مردم در این مدت از حضور در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طبق نتایج حاصل از نقشه‌ها برای امروز در استان آسمانی صاف و در بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه از بعدازظهر فردا تا اوایل هفته آینده شاهد تقویت جریان‌های مانسون جنوب شرق خواهیم بود که این موضوع شرایط مساعدی را برای انتقال رطوبت به استان فراهم می‌سازد تصریح کرد: این امر سبب می‌شود در سطح استان به‌ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه انتظار رگبار، رعد و برق، تندباد لحظه‌ای و جاری شدن رواناب و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.
 
چراغ‌پور ادامه داد: مردم در این مدت باید برای حضور در حریم بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها رعایت کنند و خصوصا در روزهای پنجشنبه و جمعه که در طبیعت حضور دارند از تردد در مجاورت رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت مردم از صعود به ارتفاعات به دلیل خطر رعد و برق و جاری شدن سیل خودداری کنند.
 
وی افزود: دمای صبح امروز در شهرکرد 9 درجه سانتی‌گراد بود و صبح خنکی داشتیم و در روزهای آینده چون افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود طبیعتا دما افزایش می‌یابد و هوا گرم‌تر خواهد شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما