شناسهٔ خبر: 55280300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اخبار و شایعات باشگاه سپاهان؛

از تلاش برای جذب عمر السومه تا واکنش به حقوق نجومی محمدرضا ساکت

صاحب‌خبر -
از تلاش برای جذب عمر السومه تا واکنش به حقوق نجومی محمدرضا ساکت
خبرگزاری آریا- یک رسانه سعودی امروز مدعی شد عمر السومه ستاره سوری الاهلی عربستان گزینه سپاهان اصفهان شد.
به گزارش آریا، اما سایت «المواطن» عربستان خبر داد باشگاه الجزیره ابوظبی به دنبال جذب عمر السومه است و مذاکرات خود را با ستاره سوری آغاز کرده است. طبق گزارش های رسیده السومه تصمیم خود را برای جدایی از الاهلی بعد از سقوط تیم به دسته پایین تر گرفته است. السومه توافقات اولیه را با باشگاه الجزیزه امارات انجام داده است. همچنین باشگاه القادسیه کویت نیز به دنبال برگرداندن این ستاره سوری است. البته گفته می شود السومه پیشنهاد باشگاه الجزیره را ترجیح می دهد و یک قدم تا امضای قرارداد با این باشگاه اماراتی فاصله دارد. بدین ترتیب به نظر می رسد سپاهان شانسی برای جذب این بازیکن سوری و گلزن ندارد و باشگاه الجزیره مقصد احتمالی السومه خواهد بود.
بعد از سقوط تیم فوتبال الاهلی عربستان به لیگ دسته پایین تر این کشور، آینده خیلی از بازیکنان این تیم در ابهام قرار گرفت. یکی از این نفرات عمر السوما ستاره سوریه‌ای این تیم بود. بازیکنی که در سال‌های اخیر به اسطوره الاهلی تبدیل شده حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. در همین راستا خبرهایی مبنی بر تمایل سپاهان برای جذب این ستاره سوری شنیده شد اما این انتقال عملا منتفی است.

- سپاهان به افشای حقوق نجومی محمدرضا ساکت واکنش نشان داده است. محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در واکنش به انتشار حقوق نجومی ادعایی محمدرضا ساکت، مدیرعامل این باشگاه گفت: دفعه‌ اول مهر ماه سال گذشته این خبر منتشر شد و همان موقع هم به آن جواب داده شد. این مساله به مجمع فولاد مبارکه ربط پیدا می‌کند و کاری به باشگاه سپاهان ندارد. اکنون مجددا این موضوع رسانه‌ای شده است.
او ادامه داد: این اعداد درست نیست و مشخص است بحث شخصی وجود داشته است. آقای ساکت یک مدیر نخبه ورزشی است. سیستم مالی و نظارتی کارخانه فولاد مبارکه سپاهان شفاف است و اصلا چنین صحبت‌هایی صحت ندارد و شیطنتی است که مطرح شده است. گروهی وجود دارند که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و نامه‌ای که منتشر شده است، پایه و اساس درستی ندارد. این عدد صحت ندارد و بسیار پایین‌تر از این‌هاست.  
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان اضافه کرد: اکنون به دلیل این‌که در پنجره نقل و انتقالاتی هستیم چنین شیطنت‌هایی شکل می‌گیرد. ما این مساله را قویا تکذیب می‌کنیم و خداراشکر خیال‌مان از خودمان راحت است که سالم و درست پیش می‌رویم.

- رسانه های پرتغالی به پیوستن مانوئل فرناندز به سپاهان واکنش نشان دادند. رسانه های پرتغال امروز به خرید جدید باشگاه سپاهان اصفهان پرداختند. باشگاه سپاهان شب گذشته از امضای قرارداد با مانوئل فرناندز ملی پوش 36 ساله پرتغالی خبر داد. این شکار بزرگ مورایس واکنش تمام رسانه های پرتغال را به همراه داشت و به نوعی در رسانه های این کشور زلزله ایجاد کرد.
در همین رابطه نشریه «آبولا» پرتغال در واکنش به این انتقال نوشت: مانوئل فرناندز به ژوزه مورایس در سپاهان پیوست مانوئل فرناندز، ملی پوش 36 ساله پرتغالی به عنوان تقویت کننده سپاهان معرفی شد، یک باشگاه ایرانی که در آنجا توسط خوزه مورایس نیز پرتغالی هدایت می شود. خود باشگاه ایرانی طی بیانیه ای اعلام کرد که قرارداد این هافبک با درخواست ژوزه مورایس سرمربی تیم مطابقت دارد. با پایان یافتن مذاکرات، مانوئل فرناندز قبلا تست های پزشکی معمول را انجام داده، قراردادی برای یک فصل امضا کرد. سایت «zerozero» پرتغال هم در این زمینه نوشت: سپاهان (ایران) با مربیگری ژوزه مورایس پرتغالی، قرارداد مانوئل فرناندز، ملی پوش 36 ساله پرتغالی را برای یک فصل رسمی کرد.

نظر شما