شناسهٔ خبر: 5526753 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هادی رضایی دبیرکل شد؛

برگزاری انتخابات اعضای سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه در مشهد

ایلنا: مجمع انتخاب اعضای سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه صبح امروز ۳۱ فروردین ماه با حضور نمایندگان کشورهای عضو در هتل همای شماره ۲ مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مجمع انتخاب اعضای سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاب اعضای سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه صبح امروز ۳۱ فروردین‌ماه با حضور نمایندگان کشورهای عضو در هتل همای شماره ۲ مشهد برگزار شد.

نمایندگان کشورهای مغولستان، سریلانکا، مالزی، کره جنوبی، ایران، قزاقستان، عراق، چین، ژاپن، استرالیا و اندونزی در این مجمع که برای انتخاب رییس، دبیرکل، مسوول مسابقات و نماینده‌ی فنی و مسوول توسعه این سازمان برگزار می‌شد، حضور داشتند.

" لَم سونگ‌شین " از مالزی، هادی رضایی از ایران، و " بیلی لی " دیگر نماینده کشور مالزی به ترتیب تنها کاندیداهای پست‌های ریاست، دبیرکلی و مسوول مسابقات و امور فنی این سازمان بودند که با رأی نمایندگان حاضر به مدت ۴ سال برای این سمت‌ها انتخاب شدند.

پست مسوول توسعه سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه نیز ۳ کاندیدا از کشورهای استرالیا، سریلانکا و چین داشت که در نهایت " توو وی پینگ " از استرالیا با ۷ رای به این عنوان انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز که در آغاز این جلسه حضور داشت ضمن خیرمقدم به مسوولان و ورزشکارانی که برای شرکت در رقابتهای والیبال نشسته قهرمانی آسیا به مشهد آمده‌اند، اظهار کرد: من و همکارانم افتخار داریم که میزبان شما عزیزان هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم میزبان خوبی برای شما باشیم، افزود: امیدواریم در مدت اقامت در شهر مقدس مشهد خاطره خوبی را به یادگار ببرید.

" لم سونگ شن " رییس منتخب سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه هم که تاکنون نیز این مسوولیت را برعهده داشته است، ضمن تشکر از میزبانی و مهمان‌نوازی مردم و مسوولان استان به فعالیتهای انجام شده در ۴ سال گذشته اشاره و اظهار کرد: کار دشواری را در این مدت داشتیم و توانستیم با همکاری اعضای هیأت اجرایی و کشورهای عضو، مسابقات بین‌المللی خوبی را در جهت گسترش این رشته را برگزار کنیم. علاوه بر آن تلاش کردیم اطلاعات فنی داوران، مربیان و ورزشکاران فعال را تا حدود زیادی توسعه دهیم.

رییس سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی معلولین در مالزی، ادامه داد: یکی از اهداف سازمان در این مدت توسعه والیبال ساحلی در این بخش بوده است و تلاش داریم در این راستا یک دوره مسابقات در استرالیا نیز برگزار نماییم.

وی ضمن تشکر از اعتماد مجدد نمایندگان کشورهای حاضر در مجمع، گفت: هیأت رییسه جدید سازمان تلاش خواهد کرد بیش از این در جهت توسعه این ورزش در آسیا گام بردارد.

هادی رضایی دبیر کل جدید سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه نیز با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در جهت توسعه این ورزش، عنوان کرد: ظرفیتهای موجود در ایران می‌تواند در این راستا بسیار کمک کننده باشد.

وی با بیان اینکه سطح والیبال معلولان در کشورهای مختلف با هم متفاوت است، اظهار کرد: قصد داریم با تقسیم‌بندی آسیا و اقیانوسیه به مناطق مختلف در جهت توسعه و تقویت این رشته در کشورهای دیگر نیز تلاش کنیم.

وی با اشاره به امتیازات انتخابش در پست دبیر کلی سازمان والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه برای والیبال نشسته ایران گفت: با این شرایط علاوه بر به وجود آمدن زمینه برای رشد مربیان و داوران ایرانی می‌توانیم ایده‌های خوبمان را برای پیشرفت این ورزش ارائه دهیم.

نظر شما