شناسهٔ خبر: 55259771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار فارس از معاونت اجتماعی سپاه فجر خواستار شد؛

طرح موفق چهارشنبه‌های طلایی در مراکز آموزشی هم اجرا شود

«ایمانیه» ضمن موفق خواندن طرح چهارشنبه‌های طلایی از معاونت اجتماعی سپاه خواست این طرح در مراکز آموزشی مثل دبیرستان و دانشگاه هم اجرا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز دوم تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد با بیان اینکه اگر نگاه ما دلسوزانه و نیت ما خالصانه باشد یک نفر هم اگر هدایت شود ارزش دارد، خواهان اجرای طرح چهارشنبه‌های طلایی در دبیرستانها و دانشگاههای استان شد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: با وجود نگرانیهای موجود در استان و شهر شیراز در خصوص فرهنگ عفاف و حجاب اما این شهرستان در ارزیابی شاخص ترویج فرهنگ حجاب و عفاف رتبه اول را کسب کرده است.

نماینده دولت در استان فارس با بیان اینکه برخی فروشنده‌ها از بدحجابی به عنوان ابزاری برای فروش بیشتر بهره می‌برند گفت: با هدف اصلاح برخی رویه‌ها در جلسه شورای فرهنگی مصوب شده که فروشنده‌ای که بخواهد هنجارشکنی و بدحجابی کند تا آخر تابستان پلمب شود و این مصوبه شورای فرهنگ عمومی است که در کنار اجرای آن باید جزییات تخلف نیز شفاف و تفهیم شود.

وی با تمجید از برگزاری طرح چهارشنبه‌های طلایی که با ابتکار معاونت اجتماعی سپاه فجر و با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: وزیر کشور نیز این طرح را تحسین کرده و خواهان برگزاری آن در دیگر استانها و افزایش ظرفیت آن در استان فارس شدند.

ایمانیه در ادامه نکاتی را خطاب به معاون اجتماعی سپاه فجر بیان کرد و افزود: چهارشنبه‎های طلایی باید به مرور به مردم سپرده شده و شکل مردمی به خود بگیرد، همچنان رویکرد اصلاحی داشته و با تبیین و توضیح پیش برود و همچنان نهایت حرمت و کرامت افراد بدحجاب در آن رعایت شود تا تاثیرگذاری خودرا روز به روز بیشتر نشان بدهد.

استاندار فارس در ادامه با بیان اینکه اگر نگاه ما دلسوزانه و نیت ما خالصانه باشد یک نفر هم اگر هدایت شود ارزش دارد، خواهان اجرای این طرح در دبیرستانها و دانشگاهها شد.

انتهای پیام/

نظر شما