شناسهٔ خبر: 55257619 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام باند سرقت مسلحانه خانه‌های تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه خیابان زعفرانیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: رسیدگی به پرونده، سرقت مسلحانه از خانه‌ای در محله زعفرانیه در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ۴ سارق جوان درحالی که کلت کمری به همراه داشتند پس از حضور در خانه موردنظر با بستن دستان اعضای یک خانواده ۳ نفره اقدام به ضرب و جرح آن‌ها با شوکر برقی کردند و در ادامه موفق به سرقت طلا، ارز، سکه و ساعت‌های گرانقیمت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ابتدا متوجه شدند، سارقان با ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی جلوی درب ورودی خانه مراجعه کردند با بالا رفتن از دیوار و المک گاز وارد خانه شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان با دستور قضایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته پرداختند و متوجه شدند، یک مرد حدودا ۴۰ ساله ۲ ساعت قبل از سرقت، سارقان را ملاقات کرده است.

سرهنگ گودرزی گفت: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی، پس از دریافت این اطلاعات مهم، با تلاش‌های شبانه روزی و رصد‌های اطلاعاتی گسترده در یک عملیات منسجم، ۴ سارق دیگر را در مخفیگاه خود در جنوب شرق تهران دستگیر کردند.

او بیان کرد: یکی از متهمان در شهر بهبهان توسط کارآگاهان بازداشت شد. متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات به ۲ فقره سرقت مسلحانه در محله زعفرانیه و خیابان فرشته اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت یادآوری کرد: از مخفیگاه ۴ سارق حرفه‌ای، موتورسیکلت‌های مسروقه و ادوات سرقت کشف شد. متهمان با دستور مقام قضائی جهت کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما