شناسهٔ خبر: 55244391 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رئیس جمهور خواستار شد؛

سفیران، منافع و ارزش‌های جمهوری اسلامی را تأمین کنند

رئیس جمهور، سفیران ایران را نمایندگان نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: این سفیران باید منافع و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را نمایندگی و تأمین کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، جمعی از سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران امروز قبل از عزیمت به محل مأموریت خود با حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، حجت‌الاسلام رئیسی، سفیران ایران را نمایندگان نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: این سفیران باید منافع و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را نمایندگی و تأمین کنند.

وی بر لزوم ارزیابی عملکرد سفرا بر اساس اهداف تعیین‌شده برای هر کشور از جمله میزان کمک به توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، توجه ویژه به امور ایرانیان خارج از کشور، رعایت و بسط ارزش‌های اسلامی و انقلابی در رفتار فردی و خانوادگی سفرا و مقابله با هرگونه روابط ناسالم اقتصادی در حوزه مأموریت تأکید کرد و آنان را موظف به تلاش برای تحقق نهایی اهداف و سیاست‌های کشور دانست.

رئیس جمهور در ادامه برای سفیران جمهوری اسلامی ایران در کشورهای لهستان، گرجستان، سیرالئون، چک، لبنان، هند و همچنین نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

نظر شما