شناسهٔ خبر: 55241567 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزارت خارجه یمن: اجازه ورود خبرنگار صهیونیست به اماکن مقدس خیانت به امت اسلامی است

تهران – ایرنا – وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که دادن اجازه ورود خبرنگار صهیونیست به اماکن مقدس مکه مکرمه خیانت به امت اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از شبکه المسیره، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن روز شنبه در بیانیه ای افزود: اجازه ورود این خبرنگار صهیونیست به اماکن مقدس، در راستای تحریک احساسات مسلمانان و خیانت به امت اسلامی و موضوع فلسطین است.

در این بیانیه آمده است: این اقدام در چارچوب گام های ریاض برای عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی است که آخرین اقدام آن، گشودن حریم هوایی عربستان به روی هواپیماهای این رژیم بود.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اضافه کرد: از همه رژیم های عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند یا به آن نزدیک شده اند، می خواهیم که درهماهنگی با خواست ملت ها و دفاع از منافع خود در مقابل این دشمن تاریخی، در تصمیم خود بازنگری کنند.

روزنامه صهیونیستی "تایمز اسرائیل" گزارش داد که گیل تاماری خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در جریان سفر بایدن به عربستان از شهر مقدس مکه مکرمه بازدید کرد.

او تصاویری را از خود در حال رانندگی در بزرگراه‌های مکه مکرمه منتشر کرده است. شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گزارش داد که این خبرنگار اخیراً از شهر مقدس مکه مکرمه بازدید کرده است.

این خبر چند روز پس از پایان سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به عربستان که با پرواز مستقیم از فلسطین اشغالی به شهر ساحلی جده صورت گرفت، منتشر شده است.

تاماری تصاویری از خود را در حال سفر در زیر دروازه‌های نمادین شهر و عبور از نزدیکی مسجدالحرام منتشر کرد.

همچنین در تصاویری که این شبکه به اشتراک گذاشته است، تاماری در کوه عرفات، در حدود ۱۵ کیلومتری مکه، جایی که مسلمانان در مراسم حج جمع می‌شوند، دیده می‌شود.

چندین روزنامه نگار صهیونیست هفته گذشته برای پوشش خبری سفر جو بایدن به عربستان سفر کرده بودند.

نظر شما