شناسهٔ خبر: 55219427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون دادستان شیراز خبر داد

دستگیری سه متخلف کمپ اعتیاد خصوصی در شیراز

عسکری فر گفت: در پی دریافت گزارش اداره کل بهزیستی فارس در خصوص تخلف در یکی کمپ های اعتیاد خصوصی شیراز، سه نفر از کارکنان کمپ دستگیر شدند و مرکز نیز تعطیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  «قاسم عسکری فر»، از تشکیل پرونده قضایی، تعطیل شدن کمپ و دستگیری سه نفر از کارکنان یک کمپ اعتیاد خصوصی در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این پیگیری در پی دریافت گزارش اداره کل بهزیستی فارس در خصوص تخلف در یکی کمپ های اعتیاد خصوصی شیراز به انجام رسید.

معاون دادستان شیراز افزود: در این پیگیری سه نفر بازداشت شده اند و دستگیر شدگان اقدام به بستن دست 2 نفر از معتادین و وارد شدن آسیب جدی به مچ دست و انگشت دست آنها شده اند و به ترک فعل مسئولان ناظر نیز رسیدگی می شود.

وی اضافه کرد: مقام قضایی پس از دریافت گزارش بلافاصله در محل حاضر شد و ضمن نظارت بر درمان مصدومین تحقیقات را آغاز کرد و سه نفر از کارکنان دخیل در این حادثه به اتهام تسبیب و مشارکت در ایراد صدمه جسمی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

عسکری فر اعلام کرد: در این پرونده 2 تن از مدیران بهزیستی استان شامل یک تن از کارکنان و بازرس ناظر بر مراکز ترک اعتیاد نیز به اتهام ترک فعل و عدم انجام وظایف قانونی تحت تعقیب قرار گرفتند.

خاطر نشان می شود، سه شنبه 28 تیرماه پس از گزارش بهزیستی استان از ایراد صدمه بدنی به معتادین یک کمپ خصوصی در شهر صدرا، پیگیری حادثه به سرعت در دستور کار دادستانی مرکز استان فارس قرار گرفت.

پایان پیام/664

نظر شما