شناسهٔ خبر: 55191110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امیدوارم تصمیماتی که گرفته شده، منجر به ایجاد همدلی و وفاق شود ؛

سجادی: فدراسیون فوتبال باید درباره تضعیف جایگاه اسکوچیچ پاسخ بدهد/ برای تصمیمی که گرفته‌اند، احترام قائلیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: این که جایگاه سرمربی تیم ملی تضعیف شده و یا تقویت، مسائل فنی است که باید فدراسیون پاسخ‌گو باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که پیش از این گفته بود از ابقای اسکوچیچ حمایت می‌کنم در حاشیه نشست امروز هیأت دولت پیرامون ابقای دراگان اسکوچیچ بر نیمکت تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: به هر حال این تصمیمی بوده که فدراسیون فوتبال گرفته؛ ما هم برای آن احترام قائلیم و کمک خواهیم کرد.

وی درباره تضعیف جایگاه سرمربی تیم ملی بیان داشت: این که تضعیف شده و یا تقویت، مسائل فنی است که باید فدراسیون پاسخ‌گو باشد. از ابتدا هم گفتیم به نظرات و تصمیمات فنی فدراسیون‌ها احترام می‌گذاریم و اگر نیاز به پیگیری داشته باشد، پیگیری خواهیم کرد.

سجادی در ادامه عنوان داشت: در کنار فدراسیون‌ها هستیم و هر کمکی از دستمان برآید، انجام خواهیم داد. امیدوارم تصمیماتی که گرفته شده، باعث تقویت کادر فنی و منجر به ایجاد همدلی و وفاق شود و انسجامی که مد نظر است، خیلی بهتر از گذشته اتفاق بیافتد.

او در رابطه با شرایط ناایمن استادیوم آزادی تأکید داشت:  استادیوم ناایمن نیست. مجموعه‌های ورزشی مستهلک می‌شوند و این طبیعی است. برای استادیوم آزادی ما دستورالعمل نگهداری داریم و اتفاقا زیرنظر یک شرکت توسعه و تجهیز تخصصی است. نیم قرن از بهره‌برداری استادیوم آزادی می‌گذرد و من باخبر هستم که تحت مراقبت ویژه قرار گرفته.

وزیر ورزش و جوانان در مورد برنامه برای توسعه حضور بانوان گفت: وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش زنان در این رابطه برنامه دارد. در ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران دو واژه را دنبال می‌کنم، یک اینکه به سمت استقلال این ورزش برویم و دوم اینکه به سمت خودکفایی برویم‌.

انتهای پیام/

نظر شما