شناسهٔ خبر: 55190673 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یورش نظامیان صهیونیست به الخلیل/ یک عضو حماس بازداشت شد

ایوب حطاویان

منابع خبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حملات شبانه به شهر الخلیل و بیت لحم در جنوب کرانه باختری، یکی از اعضای حماس را دستگیر و یک جوان فلسطینی زخمی را زخمی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، در حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به الخلیل  نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی یکی از رهبران حماس و نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین به نام نایف الرجوب را در خانه خود در شهر "دورا" در جنوب غربی الخلیل دستگیر کردند.

این در حالی است که اسرائیل در ۱۸ ژانویه رجوب را پس از ۸ ماه بازداشت اداری آزاد کرده بود.

نایف برادر جبرئیل رجوب، یکی از اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح است که پیش از این با پیروزی در آخرین انتخابات سال ۲۰۰۶، به عضویت شورای قانونگذاری به عنوان نماینده جنبش "حماس" انتخاب شد.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که هجوم نیروهای رژیم صهیونیستی امروز(چهارشنبه) به اردوگاه الدهیشه منجر به درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای اسرائیلی شد.

به دنبال این درگیری‌ها یک جوان فلسطینی زخمی شد که به گفته منابع خبری وضعیت فعلی این جوان فلسطینی وخیم است.

در همین راستا، خبرگزاری فلسطینی "معا" نیز در گزارشی اعلام کرد در جریان این هجوم، نیروهای اسرائیلی محمد علی مصلح، اسیر فلسطینی آزاد شده را به همراه پدرش را دستگیر کردند.

در گزارش این خبرگزاری آمده است که در جریان یورش و هجوم ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، ۷ فلسطینی دستگیر شدند.

به گفته این خبرگزاری، ارتش رژیم صهیونیستی ۴ فلسطینی را از اردوگاه الدهشیه و سه فلسطینی دیگر را از شهر دورا در الخلیل دستگیر کرد.

انتهای پیام

نظر شما