شناسهٔ خبر: 55190285 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای گروه کر «تنال» و تک‌نوازی پیانو در تالار رودکی

تهران- ایرنا- بنیاد فرهنگی هنری رودکی میزبان کنسرت گروه کر «تنال» و تک‌نوازی پیانو نارک آبراهامیان است و مرکز آموزش این بنیاد کارگاه آموزشی «خلاقیت در روش تمرین پیانو» را با تدریس استاد اقدس پورتراب برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، کنسرت گروه کر تنال به رهبری میلاد عمرانلو به همراهی گروه کر کودک و نوجوان تنال و گروه کر جوانان تنال به رهبری لیلا نجفی جمعه (۳۱ تیر) ساعت ۲۱:۳۰ و شنبه (اول مرداد) ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزار می‌شود. 

در این کنسرت آثاری از سرگئی راخمانینف، اریک ویتاکر، توماس کاپلین، برانکو استارک و موسیقی کرال محلی ایران اجرا خواهد شد. 

نوازندگان پیانو این کنسرت بهنام ابوالقاسم و فراز عقیلی، دستیار رهبر فرزاد امیدی و مربی حرکت سیدجمال هاشمی است. 

اجرای گروه کر «تنال» و تک‌نوازی پیانو در تالار رودکی

تک‌نوازی پیانو در تالار رودکی

نارک آبراهامیان با تک‌نوازی پیانو، جمعه (۳۱ تیر) ساعت ۱۸:۳۰ در تالار رودکی به صحنه خواهد رفت. این رسیتال در دو بخش اجرا خواهد شد.

نارک آبراهامیان نوازنده و مدرس پیانو دارای مدرک کارشناسی نوازندگی پیانو از کنسرواتوار دولتی کومیتاس ایروان، ارمنستان با مدرک عالی است. وی بعد از اتمام تحصیلات و بازگشت به ایران در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب رتبه اول در جشنواره موسیقی جوان شد. اجرای رسیتال پیانو در کنسرواتوار کومیتاس، همکاری با آهنگسازان ایرانی برای ضبط استودیویی آثارشان، همکاری با نوازنده‌ها، خواننده‌ها و گروه‌های کر متعدد به عنوان آکومپانیست در ایران و ارمنستان، از فعالیت‌های آبراهامیان است.

اجرای گروه کر «تنال» و تک‌نوازی پیانو در تالار رودکی

 برگزاری کارگاه آموزشی «خلاقیت در روش تمرین پیانو»

مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی کارگاه آموزشی یک روزه استاد اقدس پورتراب را با موضوع خلاقیت در روش تمرین پیانو روز جمعه (هفتم مرداد) ساعت ۱۰ تا ۱۴ در تالار دهلوی برگزار می‌کند. 

در این‌ کارگاه به مباحثی همچون چگونگی تمرین ساز پیانو و نقش خلاقیت فردی در پیشبرد تمرینی هدفمند، پرداخته می‌شود. این کلاس برای تمام هنرجویان ساز پیانو مناسب است و به‌صورت سمینار برگزار خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ١٠ تا ١٨ با شماره‌ تلفن‌های ۶۶۷۴۳۳۵۸ - ۶۶۷۴۳۳۵۹ - ۶۶۷۴۳۳۶۱ تماس بگیرند.

اجرای گروه کر «تنال» و تک‌نوازی پیانو در تالار رودکی

نظر شما