شناسهٔ خبر: 55186699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یارانه گاز مایع در کارت بانکی مصرف کننده نفت سفید منطقه ارومیه شارژ می‌شود

ارومیه - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: هر ماه بصورت اتوماتیک در کارت بانکی سرپرستان خانوار مصرف کننده نفت سفید در مناطق شهری و روستایی، یارانه برای پنج عدد کپسول گاز مایع شارژ می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد با بیان اینکه خانوار های مصرف کننده نفت سفید شهری و روستای برای دریافت سهمیه گاز مایع، نیازی به ثبت نام در سامانه سدف را ندارند، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۸۵ هزار خانوار مشترک نفت سفید شهری و روستایی در مرکز و شهرهای شمال آذربایجان غربی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۸ باب شرکت‌های اصلی گاز مایع و تاسیسات مردمی سیلندر پرکنی مجاز در سطح منطقه ارومیه فعالیت می کنند، افزود: این مراکز از طریق سامانه سدف برای همه مصرف کنندگان اعم از خانوار، صنفی و صنعتی سهمیه تایید شده گاز مایع را به نرخ مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه  ادامه داد: برخی از مصرف کنندگانی که فاقد پروانه بهره برداری معتبر هستند و مجوز فعالیت خود را از سازمان‌هایی مانند فنی و حرفه ای دریافت کرده‌اند، می‌توانند با ثبت نام در سامانه سدف و تایید اداره کل کار، رفاه و تامین اجتماعی نسبت به دریافت کپسول گاز مایع خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده برای هر سیلندر ۱۱ کیلویی ۲۲ هزار تومان است که از تمامی تاسیسات گاز مایع قابل دریافت می‌باشد، گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه گرانفروشی را به شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

نظر شما